Vaxholm Fortezza


À l' isula di Vaxholm, l'archipelago di Stoccolma, trà l'isuli di Vaxen è Rindyo, hè unu di i fortes majestuosu di Svezia - a Fortaleza di Vaxholm, cunnisciuta ancu com'è u Casteddu di Vaxholm. Questu vechju fortificazione si rinfurzeghja in una zona strategica è impurtante bloccu tuttu accessu à a capitale. Vaxholm Fortress hè una struttura medievale unica cù una storia ricca. L' attrazioni turistica hè aperta per i turisti l'annata sana.

Storia di a creazione

A custruzione di a Fortaleza Vaxholm principia in u XVIe seculu. Prima un pezzu di bastimentu era custruitu. Allora in u 1548, nantu à l'ordini di Gustav Vaza, a fortezza hè stata turnata in un bastione veru è impeditu l'estretu. A furtizza era ricustruita parechji volte, aghjustata à a gastru di novi edifici, finu à ch'elli si cunvertinu in un veru puntu difensivu. I travaglii di Fortificazione eranu guidati da Eric Dalerg è Karl Stewart.

In u XIX seculu. a citadella perde a so significazione militari. Dopu u 1935, a Fortaleza Vakholma hè sottu a prutezzione di u statu, cum'è un monumentu architettonicu naziunale. Avà, Vaxholm hè u centru amministrativu più grande è un museu militare.

Chì ghjè interessante nantu à u locu d'interessu?

A citadella sueca hè abbastanza grande: per acquistà cù tutti i so strutturi, da parechje tempu. Tuttu u territoriu di a furtizza hè nuvola è bè. L'internu utilizza antigamente articuli antichi, una rinvivizione moderna ùn hè chjosa.

A furtizza di Vaxholm hà un museu unicu, parte di quale hè sottu u celu apertu, è una altra parte occupanu circa 30 camere è camere in a parti occidentali di u casteddu. Visitar u museu, i turisti ponnu acquaintu da a cronica di operazione militari, vedi film nantu à i fatti stòrici nantu à a citadella. In una di e cantine sottumanti pudete vedere ciò chì a Fortezza di Vaxholm era cum'è in u distante passatu.

I turisti chì vulevanu acquistà cù u mumentu pò stà in i so stanzi cusitori di l'hotel, chì si trova nantu à u territoriu di u forte. À a notte a furtizza ùn hè micca chjesa, perchè ùn puderebbe posate in u bastimentu è ammirave a luci di notte di Vaxholm.

Cumu à accede à a Fortezza di Vaxholm?

Da Stockholm à Vaxholm, pudete andà in car. A ruta più veloce passa per a strada E18 è a strada número 274. U viaghju dura circa 35 minuti.

A furtizza pò esse acquistata da acqua. Da u mulinu di Stoccolma Strömkajen à quiddu Vaxholm Hotellkajen un ferry ghjurà dipoi. Da quì, avete bisognu di trasfiriri à u ferry à Kastellet brygga. Da u muelu à a Fortezza di Vaksholma 70 m.