Dreilenderek


Dreilandereck hè una stella à l'intremitu di trè paesi (in Svizzera, Germania, Francia) in u Rhine di l'Alta. Dopu un puntu tècnicu di vista, u cunfini di i trè stati hè in mezu à u fiumu, ma una stela simbolica hè stallata nantu à a spiaggia in u portu di Basile .

Comu a stela apparissi?

Da a cità tudisca di Friburgo, pudete facilmente passà à a Basilea sosa è a Strasburgu francese. Da a cima di u Boscu Nilu Uccidintali pudete vede una bella vista di i Vosgi francesi, trà i cateni muntosi di quale ci sò assai città di Alsazia. U locu frontiere di Basilea hà assai impussibule nantu à a cumuzzioni naziunale di a cità: 150 persona di u mondu campanu in quì. Ogni ghjornu in a cità di centu mila forte di l'Alimagna è in Francia vicinu quasi 60 mila ghjente vennu à travaglià, chì altri europei chjamanu «migliori pendulum». Dati cume e caratteristiche di Basilea, l'autori di a cità hà dicisu di custruisce e stele di i trè paesi.

Chì avete vede?

Solu in Basile vicinu à Dreilenderek pudete visità trè paesi europei in quindici minuti. Eppo si truvò nantu à a chiazza è l'unica parola tedesca era intesa, ma avete travagliatu u ponte nantu à u Rinu è u Francese diventonu. Ancu si hè difficiuli di truvà Dreilenderek senza l'aiutu di un navigatore, tutte e stonde, parechji turisti venenu à a stella per esse fotografiatu per memoria. Eccu avete vede u portu, in u quale più di 500 vapuri sò stati parche, passeghjanu in un vaporetto à u Rinu, pigliate l'elevatori à a torre di 50 metri di Siloturm è cena in u supermercatu svizzatu Suizo "Dreilandereck", da a terrace chì offre una bella vista di u fiumu.

Cumu ghjunghje?

Prima di Dreilenderek in Suvietica, pudete attruzzà u trasportu di u distrughju n ° 8 in l'estazione di tramway principal è dirigenu in nordu di u Rhine à u Stop Kleinhueningen. Da a fine ùn deve à passà 10 minuti à u fiumu fiumu è u cunfini cù l'Allemagne. In u portu di a penisula hè una stile di argentu cù i bandieri di trè paesi.