Topiary di a ghjanda

Tempu Autunno hè a ora per l'artisanati di materiali naturali. U castagnu è i pignotti, foglie eranu è, sicuru, i ghjandi sò perfetti per fà tutti i maestri maestri arti. È avà, avemu amparatu cumu per fà un arburu dicurativu di i ghjandi!

Facemu un topiary da l'acqui

  1. Prima di tuttu, andemu in u boscu più vicinu è aghjunghje più gloriose, preferibile cù cappelli.
  2. Avemu bisognu ancu un canna per u topiary (un ramu di l'arbre biancu è forte), un postu per artiglieria futura, un corpu acustico, pintura acrilica di bronze è parechji elementi decorattivi (spina, sisale, beads).
  3. Un ballu per a corona di u topiary pò esse usatu - sia u fiamme o casanu, da papier-mache.
  4. Cusì, prima avete bisognu à cunnetta a corona di l'arburu à u troncu, chì, à u turnu, hè stato in una stabile stand. Quandu l'ultima pudete utilizà alcuni jar, bucket o vinu chì hà zadekorirovat in u listessu stilu cum'è u topiary.
  5. Emprumbe a cola cù borsa, elli sceglie u più belli è freschi da i frutti di rochetti cullucati da voi. A mantenenu in mente chì a ghjanda ciucciata pò scaccià duranti u travagliu, è questu ùn ùn decora u to topiary. Quandu a cola s'assine, dipinze i glorii cù u bronzu o altre pittura adatta.
  6. Doppu chì u globu hè stata pegata, i spazii trà i ghjandi in locu induve a basa di a curuna pò vedà pò esse clippati cù carta corrugata o coperto cù chjudi finamente chuttate di stringe, sementi o semplici fucini.
  7. Se vulete, pudete swap locu 5 è 6 di sta classica maestra: prima cola u decoru ballu (per esempiu sisale), è poi postu nantu à a ghjanda. Aduprate stu sisalu per aduttisce a bagnera, in chì u vostru arbre "cresce".
  8. Inoltri, pudete fà un topiary senza solu di i ghjandi, ma ancu da pignotti, castagni è altre rigali di a natura.