Paper pom-poms

L'atmosfera di ogni festa depende largamente di a dicurazione di a stanza in u quale hè tenuta. U valore ghjucà tutti i dati principali di l'internu, è i detalls decorattivi. Décurizate assai spessu di festa anu accuminciatu aduprà ponti di pezze di tulu, per esempiu, per decorate a stanza per un anniversariu . Dopu a so livare è u voluminu, pudete creà un internu assai festiu è insituali. Inoltre, per fà cumpagni ùn cogliu assai tempu è in u pianu finanziariu custate assai pocu.

Quale paper facenu pom-poms?

Per fà pompomu avete bisognu di carta è magre. Pompomu effettui sò assicurati da u cigarette, l'imballaġġ è u prugettu, è i pompa realizati da u cartulina fustigazione sò più accessibile in quantu à u materiale d'acquistu. L'ultime hè assai piacevule per i vacanze per u schema di culore variabile.

Cumu pudè cumparisce u pomponiu di carta (option 1)?

Per a pruduzzione di grandi pomperi, pudete piglià una carta entera di carta corrugata. Hè u più in lupu di bisognu d'avè un pompa, più di un pezzu di carta duveria esse in largu.

Per fà un pompom avemu bisognu:

  1. Una stampa di carta di l'anchufia necessaria hè stacked. L'altezza di u pilone hè agituale, secondu u pompomu desitvutu.
  2. Scalfisi u accordione cunflittu cù un filu forte in u mità.
  3. Cut the edges of the accordion. Pudete fà dinò in modu diversu, secondu l'effettu desiderate. Allora, i fiurati sò inturnuati, riccu o ricordi di i spiculi di i pompomi da i filamenti. In questu casu, simu solu cutte, formando una simplicità di un trapeziu.
  4. L'ultima tappa di pompomu di fabricazione hè di aperta l'accordione. Raspushiv, cumu l'avemu bisognu, avemu un decoru simplici, ma spettaculare.

Pomponi di carta pò esse solu furnuti nantu à i mobili, è pudete furnisce à u limitu, perchè questu in l'aria. Per fà questu, avete bisognu di una linea di pesca o di cinta, se vulete chì u muntagna sia visu. A rimborsu di a cinta o di a filiera di pisca à u pompa in una banda, l'altre avemu attaccatu à anziani speziale in Velcro chì ùn mancanu traces. L'ultimi si pò cumprà in ogni tenda di casa o in a prughjittazioni di cultura.

Paper pom-poms cù u vostru propriu mani (option 2)

Per a produzzione di pom-poms, i filtri di carta per u cafè pò esse usatu. Pompons sò chjuchi. Puderanu esse usatu no solu in a dicurazione di a stanza, ma dinò di decorar cù una casata di bruschetta cù un rigalu .

Per fà un pompa da u paperu avemu bisognu di:

  1. U filtru per u caffè hè aghjuntu in modu chì un quartu di u circhiu hè acquistatu. Fà un pirtusore in u paper è inserisce un stud in metallu.
  2. Demu stringe, perciò, l'altri filtri, chì ajustanu l'apprezzamentu necessariu di u futuru pompom. Questa serà a mità di u pruduttu futur.
  3. Avè fatti ancu fattu a seconda parte di u pompa, inglenà e dui alivi cù a cima di u calda.
  4. Agghioru un filu, ligne di pesca o tape à u pompa, avè struitu preliminarjamentu a durata dumandata da noi.
  5. Per pudè fà un pompomu per un rigalu, parandemu in l'urganizazione di fà un mità. A fiscazione di i filtri per ùn avè micca cascà fora di u forapu, da a fronte di u pompa aghjustemu u ramu. Pompom per u donu hè prestu!

    Master-class: pompoms made of paper (option 3)

    Per a pruduzzione di pomponi bianchi è brillanti, pudete aduprà micca solu u paper, ma ancu i toccante umidi. Per fà e duie matenali inùtanu, avete prima di travaglià nantu à elli.

    Cusì ci hè bisognu:

  1. Pigliemu un napoli o carta, cut in a forma di un quadru. I pittori cù pintures acrilichi, chì facenu divorzii brillanti da i culori chì avemu bisognu.
  2. U paparu o napumi sò stati abbandunati finu à sicondu solu è sceglie in tezza di a larghezza curretta. Pudete ancu cutà tutta a striscia, cuttendu nantu à u perimetru di a pratica.
  3. In u cartone piglia un mudellu per fà un cumpagnu. In questu casu, u diametru u latu hè fatta ind'è 4 cm, è l'internu - 2,5 cm. Taglià a forma.
  4. Avemu u ventu di a striscia nantu à a forma di pompa o cose cù cura inseriti tàviteti. In u primu casu, u pompa è cutu, inserisci a tisorzia trà duie forme di cartulare.
  5. Scalfitamu li strisciati in u mità, pressu i patroni di cartuni. I rinfriscà è lasce, dà a forma in direcia. Scudemu u pompomu, se ne necessariu, è hè prestu!