Brooklyn Beckham hà rializatu u primu tatuu: "Hè cum'è u so babbu!"

18 anni di età in Brooklyn Beckham, u figliolu di a famosa Victoria di moda di a moda è u so cumpurtamentu football di David Beckham, hà cumposta cù i so abbonati una snapshot interessante in Instagram. Dopu, Brooklyn facia u so primu tatuatu. L'autore di u travagliu era Mark Mahoney, un amicu di David Beckham.

Brooklyn Beckham fa so primu tatuu

Cumpagnia annuncia in u tatuu

U fattu chì u figliolu più anticu di Victoria è di Davìdiu voli fà un tatuu hè cunnisciutu di parechje tempu. A l'età di 15 hà dettu à i so amichi chì hà hà sappiutu di dicurarià u so corpu cù dipinti diffirenti per vede com'è u so babbu. Eppuru u grossu disprezzione di Brooklyn è l'amori di u tattoo di Davìdiu, hè decisu d'aspittà à u 18 anniversariu di u zitellu. E, a ghjudleghe di i ritratti chì Brooklyn pubbricau annunziatu Internet, fù deduce chì u tempu di tatuaggi avia vinutu.

L'autore di u tatuu era Mark Mahoney

Quandu u so primu tatuu, Brooklyn hà sceltu un disegnu indiano. Un tatuu simili hè ancu in u so babbu David. U capu di u gruppu indianu decide di cumpiendu u so bravu drittu, mentri David pò presumirrà un mudellu similar in u latu di i costi. Doppu chì u travagliu di Mahony fù nantu à u centru, Brooklyn disse questi parolle:

"Hè cum'è u so babbu! Grazie, Mark. "

Di sicuru, i ritratti di u tatuu di salottu causaru un battezze senza precedente frà i fannii di u 18 anni Beckham d'età. Eccu alcuni qualchì cumandamentu pò truvà in Internet: "Hè stesalu. Mi piace qualcuno di tatuatu. I vogliu i santi cù tatuaggi. Mi piace ancu per fà tatuaggi! "," Hè bella è modesta. Speru chì tù, Brooklyn, ùn mancanu micca à quì! "," Mi piace veramenti u vostru tattoo. Pensu chì vi farà prestu a so famosa famiglia per u so numeru, "etc.

Leghje ancu

Tatuaggi di David si sò dedicati à a famiglia

Se Brooklyn hà sempre decide di attraversà cù i tatuaggi di u so babbu, hà bisognu di travaglià dura. U corpu di Beckham, l'anzianu hè decoratu cù parechje ritratti nativu è assai di quelli sò dedicati à a famiglia. A stampa hè ricunnisciuta di i 3 piddi chì sò imbratu in un pattu di Victoria. Allora, "99" in u dettu - a data di a coppia di a matrimoniu, chì si tenia in 1999. U secondu hè u ritrattu di Victoria, chì si trova supra l'avant-avanti. U so nomu hè ancu quì trà i tatuaggi. Elli Dauppelli decorò a so manu diritta.

Davide hà assai tatuaggi

In più di Victoria nantu à u corpu di l'ex-football, pudete truvà l'imaghjini è l'inscriptions chì sò dedicati à i zitelli. U nome "Brooklyn" hè scrittu à u fondu di a spalle. "Cruise" in u centru di u spinu, sottu u crucifixu, chì hè impressiunale in grandezza. "Romeo" hè scrittu à u collu da a volta. U nomu di l'unica figlia, Harper, l'ex-futbolista hà puntuatu vicinu à u nome "Romeo". Inoltre, a zitella Beckham dedica un altru tatuu cù e parolle "Signora dolce", chì hè ancu situata in u collu.

Tatuaggi, chì David hà dedicatu à a so figliola
Tattoos dedicate à i figlioli