Biografia di Emma Watson

L'attrìgiu giovane britannicu è a mudedda di u mudellu Emma Charlotte Duer Watson hè vinutu u 15 d'aprile 1990, in Francia, in u subborgu di Parigi Maisons-Laffitte. A fama divulgata è u ricunniscenza mundiale di a ragazza hè stata per u so rolu di Hermione Granger in a film "Harry Potter". Cum'è un ziteddu di 9 anni, è solu cù u so rolu principali, Emma ùn era micca idea chì sta participazione riceve u so tremendu successu è glurificà u mondu sanu. In ogni casu, a zitella aveva di passà parechje difficultà per esse ciò chì hè ora.

Emma Watson in a so zitiddina

Comu altri altri figlioli, u futuru famusu nasciu in una famiglia ordinaria. I paisani di Emma Watson, Jacqueline Luesby è Chris Watson, eranu avutri. In ogni casu, quandu a zitella avia 5 anni, a mamma divurziau u so babbu è si trasferì à l'Oxfordshire, pigliò dui zitelli. Alex à quidd'ora era sempri petite. Trascendi per vive in Inghilterra, Emma fù mandatu per studià in Oxford, à a scola di Dragon. Dighjarà a donna chjamata a cumpetizione attuale. Tuttavia, era successu solu in l'arte dramaticu, ma ancu in altri temi. À quattru anziani, Emma Watson avia sappiutu propriu da quale vulia diventà. E à l'età di 9, a testa di u circhiu suggettava chì a zitella pruvà per u rolu d'Hermione.

Carrera di Emma Watson

In u 1999, dopu à ottu ghjuculi, a zitella riciviu a rolu di Hermione Granger, ma a vita di a ghjovana attrista ùn hà micca cambiatu assai. A stagnant star hà cuntinuatu à studià à a so scola, mentri si cunghjuntanu u sparizzioni di una famosa film. In u 2001, a prima parte di Harry Potter hè filmata, è a film era tanu successu chì l'uttellu in furaria anu spiegatu tutti i discrizzioni. Emma Watson era accussì talentu chì era nominata per cinque nominazioni, ma ella hà ricivutu un premi, chì era in una mistura per una ghjovara attrice chì a carriera avia accuminciata.

In u 2010, u sparatru di a partenza finale di a film "Harry Potter". Per queste deci anni Emma è i so ghjovani cullettuti sò diventatu cumu popularu ch'elli eranu ricanusciuti in ogni locu. A zitella era numinata parechji volte è guadagnau parechji vardia.

Emma Watson fora di a film "Harry Potter" hà participatu in altri prughjetti. In u 2007, a ragazza stalpellò in a film "Ballet shoes", è in 2008 hà sende u rolu di a Princess Goroshinka da u cartoon "The Tale of Despereaux". Inoltre, hà pruvatu com'è mudellu, è hà assai successu in questu spaziu.

A vita persunale di Emma Watson

Ogni annu, a ghjovana attruttiva fussinu, cum'è un rosebud, addivintaru sempri più femininu è grazia. Hà avutu assai aderbuli è aderbuli, ma i primi sentimenti ch'ella hà sappiutu à l'età di deci, hà amparatu cù Tom Felton, chì hà fattu u malugnu Draco Malfoy. Però, u zitellu, senza risponde à i so sentimenti à u ritornu, spiccò u core. In 2011 hà principiatu un affari incù William Adamovich, chì in questu tempu era studiatu à l'a graduate di l'Università di Oxford. In u 2013, anu rivoluzionatu. Un annu dopu, l'attrìzia era spessu innuccata cun Matthew Jenny, un rugbyistru ghjovanu, ma sta sughjettu ùn durà longu. In u invernu di u 20015, i rumori principiavanu circhendu nantu à a rumanzu di Emma Watson è u prìncipi Harry. Anu vistutu parechji volte in tempu, è l'erede di u tronu britannicu invitò a bellezza à una data . Quale hè chì sapi, forsi prontu l'estrema serà elettu da u princellu stessu.

Leghje ancu

À a famiglia di Emma Watson, à parte di u so stessu cumpagnu Alex, hà duvintate parechje ragazzi, Nina è Lucy, è ancu fratellu di Toby. À a linea di a so mamma, hà ancu i fratelli, David è Andy. Malgradu u fattu chì cù tutta l'attrìghjina ùn hè vistu micca spessu, a famiglia per ella sempre si ferma in u primu locu.