Madonna, Watson, Theron, Johansson è altri in a "Marchese di donna" contru Trump

L'inaugurazione di u novu presidente d'America hà livatu tutti i so aversanu. Fràranu tramindui erani unipochi famosi famusi chì venuti stu weekend in a "Marchese di e Donna", una scumessa di protesta dedicata à l'elizzioni di Trump.

March in America
Participanti à a marche di i carrughji di Washington

Madonna, Watson, Theron, Johansson è altri

A prucissioni contru Donald hè stata aduprata micca solu in parechje cità di i Stati Uniti, ma ancu in i capitali di i paesi europei: Berlin, Paris, Roma, Atena, etc., ma a maiò parte di u pòpulu pigliò à e carrughji di New York è Washington. Ci era quellu chì stele di u cinema è a varietà sò stati vitturiti, micca solu di u locu, ma ancu visitanti. Frà tutti l'ochji nantu à i Britani Helen Mirren è Emma Watson. U primu hà fattu diverse selfies è i mette in Internet, firmendu i ritratti cum'è questu:

"Sò assai cuntentu. Sentu cum'è un novu Yorker. Hè un sensu stupendore per esse unu di i vostri pirsuni affissanti è di questi maravigliosi. Mi piaceru! ".
Helen Mirren
Emma Watson

Ma a rapprisintazioni di a diva populari di Madonna hè statu eccricenti. Dopu a participazione attiva in u prutesta, u cantante hà decisu di fà un discorsu è si prisintò nantu à u podju, dicendu e seguenti parole:

"Sugnu cuntentu ch'e sò quì. In prima pensu chì a mio indignazione di a vittoria di Trump passà, ma questu hè micca successu. Vulete sapè ciò chì pensu nantu à questu? Iè, sò cusì indignatu è annunziatu chì, si avutu una grannizza, avissi avutu è andò in sopra a Casa Bianca, "etc.

Lamentablemente, no discurso de Madonna, había moitas palabras obscenas, é por iso que se sabe todo o que o cantante dicía era imposible. I canali cintrali americani, per cuntinuà a trasmissione di u manifestazione, sianu apaganti u sonu, chì "scherzi" parolle individuelle ùn aiutanu.

Madonna
Madonna è Cher nantu à a marche

In più di l'audienzia da u rostrum actress Scarlett Johansson, chì hà dichjaratu:

"Caru, donald trump! Aghju veramente piace à crede chì avete sustene a mo figliola cum'è a vostra Ivanka. Vogliu veru vulerà esse sbagliati, ma mi pare ch'elli portanu i Stati Uniti à una grande crisa è di collapse. Ancu ora u paese viaghja, invece di avanzarà.
Scarlett Johansson

In più di sti steddi, cumediani Amy Schumer, Alisha Kiz, Gloria Steinem è parechje altriranu avutu davanti à l'audienza. Fù quelli chì marchjawu contr'à Donald Trump, l'attorii Charlize Theron, Julianne Moore, Olivia Wilde è Jason Sudeykis, Jessica Chestane è Chloe Moretz, a cantante Katy Perry è parechje altri vedenu.

Amy Schumer
Gloria Steinem
Alisha Kiz
Monica Theron
Julianne Moore
Olivia Wilde è Jason Sudeykis
Jessica Chestane è Chloe Moretz
Maggie è Jake Gyllenhaal
Katy Perry
Leghje ancu

Donne di l'America soprutu da afar

Quelli chì ùn puderanu micca per una certa ragione si uniscenu a "prucissioni rossa", è pareva questu da una vista di u vinu (sicondu l'idea tutti i participanti anu purtatu chapelli rosso) puderanu scrive à e parolle di sustegnu in Internet. U primu a rispittà era l'attrìccia Drew Barrymore, chì hà postu a so stampa cù a so manu diritta risolta, facennu a seguente sottu:

"Sò orgogliu di essere una donna. Aduranu u donne è adore à e so figliole. Aghju cuntentu chì parechji di noi ci sò nanzu ghjornu! ".

Dopu quessa, una foto di Victoria Beckham hè nantu à a pagina web. À questu, si stendia nantu à u barcuni cù a so figliola Harper. U moda designer scrivia sottu a stampa ste parolle:

"Avà susteni tutti i donne! È assai orgogliu di voi! ".
Drew Barrymore
Victoria Beckham cù a so figliola, Harper
"March Donna" da una vista di u vinu
E donne di l'America contra Trump