A figliola di Milla Jovovich hà apparsu prima nantu à a tappa di a rivista

A stilla di a mina Milla Jovovich hà ripetitu in questu chì i so figlioli ùn viaghjanu micca micca i zitelli, chì pare avà, era stuposa. Annu di 8 anni, Annunziu Gabo, a so figliola maiò, appareva cun una rigularità inghjudita in i pagine di satellites di moda. Aieri stava n'avutru debut - ella, cù a so mamma, si appareva nantu à a tappa di l'edizioni limitata di u VS. Revista, dedicata a moda, cinema è cultura.

I Gabu credeva una copia di Milla

A tappa negra è bianca di VS. Magazine attore famosa posa cù a so figliola. Parechji fanali sintianu avà chì E Gabo cresce una copia precisa di a so mamma. E no solu perchè si vede cusì bellu, tufonu a manicura è vistutu cù vestiti idèntici, ma picchì a picciotta porta à davanti à a càmera. Parechje cuncernanu chì issa ognidunu viaghja cum'è u famosu mudellu hà sempri criscenu è sviluppu.

À strada, Milla ùn pruverza micca à dighjà à tuttu, dicendu e seguenti parolle nantu à a so figliola:

"Oghje hà dettu ch'e ùn aghju micca cum'è a Mie À l'imbusca in i mo passi è hà cuminciatu à guadagnà soldi prima. Puderaghju dì da a mo pròpia spirantizza chì sò i soldi in a zitiddina, particularmente quan sò guadagnati da un zitellu, hè male. Pudete fà per perdisce u cuntrollu di i vostri figlioli. Ma avà capitu chì u più vechju hè diventatu, u più difesu hè per mè di a prutezzione di u mondu di a moda è di publicità. Dime mi piacca à aduprà à i so shows, cumprà uni ligne di moda è sempre sònnii di una carriera di mudellu. Cù questu, ùn ci hè nunda chì deve esse fattu, ma ùn hà micca travagliatu solu. Se veramente posa in fronte di a lente di u fotografu, solu solu solu!
Leghje ancu

Milla hà travagli cù a so figliola

L'estrema di filmi Jovovich ùn si abbanduneghja mai u Gabo solu cù u fotografu. Tutte e sesioni di foto chì sò stati pubblicati in i magazines eranu joint. Allora a prima vittoria di u mudellu hà avutu a ragazza, dopu à participà à a sessione di foto per a Cookie Magazine, di ricerca è più vechji hà vistu sempre u Gabo nantu à e pagine di u Vogue Italian.