In a famiglia di Angelina Jolie, ci era un altru figliolu sustenevule

L'Angelina Jolie hè una mamma di parechji zitelli. Comu si cunnosce, in a so famiglia, in addition à i so trè figlioli, sò parechji babbi adoptivi chì sò state cultivate. Esse, persona persone è assai rispettava, Angie ùn pò passà per u dulore è di l'ingiustizia.

Ora Angelina si preparava pè u filmatu di u dramaticu storicu "Prima fècenu u mo babbu", chì ci conta di i horri volte per Cambogia di u regnu di u Khmer Rouge. L'estrema serà l'agentu cum'è un pruduttore, è pigliarà ancu a presidenza di u direttore di u prugettu. Durante u so viaghju di cummerciale à Cambogia, hà sappiutu una grande famiglia cù 13 zitelli. À u listessu tempu, u capu di a famiglia hè malatu, è ùn pò micca guadagnà u soldi.

Leghje ancu

Mamma nova

L'attrìzia decide di adopra u zitellu più chjucu chjamatu Alla. Sicondu una persona di l'ànima di Angie, hà prumittiva di pagari una summa chjachjata à sustene a famiglia longa.

Ùn hè imparea chì u maritu d'Angelina Jolie hà riagituacciatu à a so scorsu. Sembra chì hà amparatu a so decisione da Brad Pitt à l'ultima, perchè era cunniscia chì ùn avissi micca appruvà di aghjuntu à a famiglia.