Sisters Johnson è Stella Banderas facia una sensazione à u Gucci show in Florence

Avà hè vinutu u tempu quandu parechji modu di e caseroni rapprisentanu i so cullezzione. A marca Gucci, cumandatu da u dirittore creativu Alessandro Michele, chì ùn hà sappiutu dà un attuale à l'espetazione in Florence, in u paese da quale hè stata a cumpagnia, era ancu in casa. Assai assà alcuni famusi s'accogliquavanu cù a nova coleta di u famosu designer, ma a maiò parte di tutta a stampa hè interessata da i so genghini Johnson è Stella Banderas.

Dakota Johnson, Stella Banderas, Salma Hayek è Grace Johnson

U putere di trè hè di noi!

Hannu accadutu chì u famosu Dakota Johnson, chì hè statu famosu in u mondu per u so rolu in a cinta "Cinquanta sfumature di grisgiu" è a so sequenza, ci sò duie fraterni: Grace Johnson, a sughjura di u so babbu, è Stella Banderas, sogni di a mamma di Melanie Griffith . In questa cumpunimentu, e fiorità chjaranu in Florence à a mostra di a crucera di Gucci.

Dakota Johnson, Stella Banderas è Grace Johnson

Etiquette segues nantu à a presentazione di e creazioni di e vitture di moda per vene in a ropa di e marchi chì rapprisentanu a cullezzione. Dakota è i so cumpunenti decisenu micca di discu a tradizione è vinuti in i prudutti di Alessandro Michele. L'estrema "Cinquanta sfumature di grigia" si prisintò à l'eventu in un sarafanu neru cun un scruce profonda, chì era strufinatu da un tela cun un printu fiurali. Stella Banderas piacenu à ognunu in u so modu eleganti è elegante, chì parevanu davanti i fotògrafi in un vestitu chjardu curtu, decoratu cù archi neri. Grace Johnson hà introdutu u pubblicu à u piamia, attendu l'eventu in un vestitu satin di lignu cù un brocca brillantissima nantu à una brusa in forma di grandi fiori.

Gucci Cruise Collection

Durante a sesión di fotografia prima di u spettaculu, i ghjurnalisti dinu à i soru un cumpurtamentu di a so bellezza, à chì Dakota hà responde:

"A forza di trè hè di noi! Ogni noi hè individuu, ma tutte e cose chì guardemu fermanu armunizatu. Sò assai furtunatu di avè qualchì maravigliosa maravigliosa.
Ci sò assai stampe in fiori.
Leghje ancu

Gucci colpu di u so culurita

Alessandro Michele cuntenseghja per piace i so fannini cù l'imagine straordinariu cù u so redundantu di u cuntenutu - una tendenza di a moda di questa marca, chì i fanali annu annu u designer hè sempri di più è di più. In a crucera 2017, chì era statu indicatu in u Palazzu Pitti trà i pittura di a Palatine Gallery, puderanu esse cunsideratu 116 imaginati di moda.

Egetti di moda da Gucci

Dà u vistimentu di culore, chì ghjè cun pieno di stampa fiurali di i sfaranta sfarenza, era pussibile tene l'observazione di tartini suvelli cù u brocca in forma d'un ghjocu di ghjocu, capelli di pelle chì Alessandro prupone di purtari cù stivali oghje, pantaloni sportivi scurciati cù capelli accusati duppia è assai più. I principali punti di u culore di u cullezzione eranu arcu, chì puderia diventà in ogni locu, sia in l'imagine maschile è femina.

Doppu chì u manifestazione fù cumplittatu, Michele hà dichjaratu cumu riguardu à i prudutti prisenti:

"Aghju pigliatu Florence per u mo show, perchè i mo creazioni riflettinu solu u Ritenimentu. Aghju fattu tuttu ciò chì a crucera di a cugliera vi falla assai spiciale. In a cullizzioni ùn vedi micca solu vistighjate di notte cù voluminosa rippliari, prugne è pelle, ma ancu prupietimi grùvuli cun esposti sporti è calzini classic. Tutti i mo mudelli puderanu andà à u podju in chiaroscuro, chì sustenenu a majesty di a cullezione. "
U puntu riali di a cullezione hè l'arcu