Chjesa di San Giorgiu


In a capitale di Penang, Georgetown , u più anticu in Malasia, u tempiu Anglicanu - l'església di San Giorgio - merite attenzione. Hè sutta a ghjuridizione di l'Arciddiòcesi di l'Alta Settimana di u diocese anglicanale di u Mali uccidintali. Dopu u 2007, a chjesa hè nantu à a lista di i 50 posti più impurtanti di u paese.

Storia di a custruzione

Prima di a custruzzione di a chjesa, i servizii riligiusi sò stati in a capela di Fort Cornwallis, è dopu - in a tribunale (hè situatu davanti à u tempiu). In u 1810, i pruposte sò stati fatti per a custruisce una chjesa permanente, ma a decisione hè stata fatta finu à 1815.

Originamenti era assumatu chì a chiesa s'hè custruitu annantu à u disignu di u Major Thomas Anbury, ma dopu hà dicisu di piglià com'è basu u prughjettu di u guvernatore di u Prìncipe di Gales (in questu l' Isula Penang ), William Petry. E cambiamenti à u prugettu eranu fatti da u ingenieru militare tennuta Robert Smith, chì anu averesi tutta a custruzione. A chiesa hè stata custruita da i cunnicelli. A custruzzioni hè stata cumpletta in u 1818, u 11 di maghju 1819, era cunsacratu.

Funzioni di l'architettura

A ghjesgia hè custruita di ladrone nantu à una basa di pietra. In u so apparizione, stili paleadii neoclàssichi, georgiani è inglesi ponu rintra. Hè cresce chì Robert Smith hà impressionatu da a cattidrali di San Gorgu in Madras, custruitu da James Lilliman Caldwell, chì l'aliatu è discìpulu era Smith, è per quessa, in u guise di a chjesa hè una similitudu chjaramente viscuvili cù u tempiu di Madras.

U culore biancu di i muri cuntrastate perfettamenti cù u verdura di u pirou è l'arbureti. Una funzione impressionante di u tempiu sò i massi columchi dorii nantu à a so faccade. Oghje, a chjesa di San Giorgio hà u soffiu di pedimentu, ma hè micca solu finu à u 1864; U teulatu preeistenti hè statu, ma sta forma ùn hè micca adattatu per u clima tropicale.

U teatru hè coronatu da una spira octogonal. À l'ingressu à u templeu si trova un pabellu memoriale in u stilu Vittoriu in onore di u Captain Francis Light, u fundatori di a culunia in l'isula è a cità di Georgetown . U pabelluni fù custruitu à u 100 anniversariu di a fundazione di a culunia, in u 1896.

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

A Chiesa di San Giorgiu si trova in nord-est di a cità, nantu à u Jalan Lebuh Farquhar. Pudete fà ricercà da l'urbusi №№103, 204, 502 o da un autobus gratuito (avete da marchjà in a stanza "Museu di Penang"). Da Fort Cornwallis à a chjesa, ponu arrivà à pezu in quasi 10 minuti.

A ghjesgia hè aperta nantu à ghjorni di seculi è u sàbbatu da 8:30 a 12:30 è da 13:30 a 16:30, u domenichi - tuttu u ghjornu. I servizii sò tenuti u sàbbatu à u matina, à 8:30 è à 10:30. A visita di u tempiu hè gratis.