Penang National Park


In Malasia , in a parti nordicchia di Penang Island , hè u Parcu Naziunale cù u stessu nomu (Penang National Park o Taman Negara Pulau Pinang). Hè u più chjuca in u paese, ma hè assai cumuni cun turisti.

Descrizzione di l'area protetta

L'obiettivu principale hè di prutezzione è di priservà l'unica fauna è flora di l'isula. A tutalità di u Parcu Naziunale cù a Terra è u mare hè 1213 èttare. Hà statu datu u status ufficiale in u 2003. Finu à quellu tempu, era una reserva di foresta chì fù chjamata Pantai Aceh.

Quì pudete veddi parechji sistemi ecològichi rari nun truvaru in altre stituzzioni simili. Per esempiu, in u Parcu Naziunale di Penang hè un locu di a jungle di urìggini naturali. In i vechji tempu, i boschi corsi spuntanu u territoriu di l'isula, ma dopu sò stati distrutti. Alcune alcune di e razze naturali sò endemichi.

Caratteristiche di u Parcu Naziunali

U paisaghju di l'area prutetta hè rappresentata da:

A costa di u Parcu Naziunale hè cunsideratu cum'è u megliu di l'isula di Penang per u so distanza, purità è bellezza. I turisti è u lupulu meromittiu si meritanu d'attenzione. Hè cè famoso per u fattu chì l'acqua hè chjaramente divisa in 2 strati:

Flora di u Parcu Naziunale di Penang

In l'area protetta sò 417 spezie d'arburi è e piante. Eccu avete vede i boschi di dipterocarpu custiè, a fustu di quale hè cunsideratu in particulari u prezzu. Sti stati, resini, balsammi è l'olii essenziali sò acquistati. In u parcu addivanu orchiddi, pandas, anacardoni, fernini, casuarina, è ancu rapprisentanti insettivori di a flora.

Fauna

In u Parcu Naziunale di Penang, ci sò 143 spezie di mamiferhi. Da i animali, ci sò leopardi, porcupini, u cervu di u cursu, lupanti di mare, i misgi salvatichi, loris spissivi, manni, etc. In i zoni custeri, i tarri di mare (Bissa, verde è olive) ponu ova.

In a zona prutetta u panii vivu, insetti, reptili. In un locu separatu (Monkey beach) viaghjanu monos (macacchi long-tailed, spectacle thin-coils). I turisti anu da bisognu di cura:

Funzioni di visita

Per a cunvenzioni di i visitatori, i camini di terra in u parcu eranu supplementati cù passi è transizzioni concerti, è i cordi eranu attaccati à i pianti. Ci hè 2 viande principali rotate quì, a durata di quale hè di circa 3 km. Accumincianu vicinu à a strata di a sospensjoni, situata à una altitudine di circa 10 m è custruitu di l'arbureti senza manichi. In u viaghju duverete passà tuttu u ghjornu. Ci sò posti per picnic è campeghju à longu u territoriu di u parcu, ci sò parechje per regrandite di mare. E si sì stanchi, poi sarete alimentatu cù pezzu grassu è purtatu à a sortida in una barca.

Quandu pensa à visità u Parcu Naziunale di Penang, assicuratevi di portà calzarii di gomma, robba cómoda, ripiglianti, alimentariu è bè d'acqua potable. U prusuni è una camera ùn sò micca di u locu. U park hè apertu tutti i ghjorni da 7:30 à 6:00. À l'intrata, tutti i turisti sò registrati, è u bigliettu hè liberu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u parcu da u paesi di Teluk Bahang . Da Penang, u bus numero 101 passa per ellu. U viaghju dura 40 minuti, u prezzu di cuba $ 1,5. Inoltre esse ghjittate in caru nantu à a strada número 6. A distanza hè di circa 20 km.