Salute di moda - autunno-invernu 2015-2016

I diseggiani ùn anu prisentatu i so cullezzione, per pudè avè acquaintu cù e saltze di moda di u ventu à l'invernu 2015-2016 è componi a nostra idea di ciò chì i siluette principali, i tessili è i culori seranu in moda in a nova stagione.

Eghjezze di castagneto invernali 2015-2016

Prima di tutti, si nuta chì a moda per e faldes di u ventu è l'invernu 2015-2016 ùn hà micca di abbandunà i mudelli di mini-longhi. Malgradu u fattu chì questu ùn hè micca u megliu sceltu per u clima fretu forte, assai disinfettori anu manifestatu in i so cullezzione un impegnu à sta larga. Mini fiaschi in a staghjone fredda hè stata o diretta o tennate una siluetta inchina arghjintina è deve esse fatta da tessuti densi è benfiu: tweed, lana, cuir. Li mudelli originali parevanu un mottu , quandu a fuglietta hè struita com'è da i pezzi di temi diffirenti.

Un altru estremu hè u mudellu di faldi longu u ventu-invernu 2015-2016. Questa stagione pruponenu per a longa massima, chì righjunghja à u pianu è chì copre u taccu di i scarpi. U fattu chì una sta tendenza serà piacevule quandu chjappà in u tempu brutta è nuvida hè assai dubbitosa, ma per salute solenni per fate di such faldes sò pronte fine, sopramente quandu facianu da tela rich densa (novu cuciru o pellette, o brocade o taffeta fori) è richly decorated with decor.

Ma a più bella è diversa sò i mudelli di disposti di moda 2015-2016 per u vaghjimu è l'invernu in l'opzione di midi. Questi faldelli sò i più pratichi è dà l'oppurtunità di pruvà cù l'intrecciu è u cut. Indiscutate in a sta categuria per a questa outa è advene sò ferries-trapeziu à longu o solu sottu à e ghjinochji. Sò prisentati in una varietà di scelte: classic cù duie cunfini, wedge, plexigliani, un cuntrullata in fronte o un inusual details of the cut. Migdi migliurà in fondu perfetta in suites cummirciali, è dinò l'outleti per una festa o una festa. Lace sta staghjoni faci una manera di fabrici più densi è caliu, chì dimostanu e taglije di u mudellu. L'accentu di a cut hè ancu fattu cù l'aiutu di varietà tecniche di dicoru: costitu di i punti, l'usu di verni cuntrastanti, l'usu di l'altru tessili per sintesi a cinta o pochette. Più pocu menu in l'ultime risorse per a stagione fredda di mudelli in u furore di l'annu. Questi siluwetti femine sò stete in u utopie di l'uttùviru, ma usanu attivamente tessuti cù pustulevule, affittu bellu è dimustrendu a siluette. Inoltre, e faldidi sò cumminati ancu cù un topu volumètricu simili è vede assai riccu è femine in u stessu tempu.

Culori è stampi di scaldini reali 2015-2016

Tradizione, per fuglià e faldesca per a staghjunazione fridda, sò più sfondi è più saturati di u tela. I mudelli di vaghjimu è invernu di u 2015-2016 ùn sò micca diventate una salvezza. Negru, marron, scuro, ricca di Borgogna, verde esmeralda, purpita seranu i veru favori di questa zona. Dilute u so culore biancu, chì hè spargugliatu per l'ultimu o creazione di cuntrastanti dittivi nantu à e cose. Bright colors and pastel colors sò raramenti utilizati è, a maiò parte di spessu, sò solu e parte di faldidi sò fatti da elli in un fondo generale, più oscuru.

U capimacherà in u campu di stampa serà duie culori: un leopardo è una palla d'oca . U leopardo pò esse usatu in a so versione clàssica, è in monocromu, riflessu - biancu spots nantu à un fondo nìuru. L'ultimu hè adattatu per i zitelli chì vulete pruvà à a culore veru, ma teme à vede ridículu in una fiorenza di leopard. U pedu d'iroghju pò esse usatu in una larga varietà di culori è di dimensione. Inoltre à tutti i tipi di cèl·lula, strisce è astratti, mudelli difuminati seranu rilevanti. Ma u patronu fiurali ùn hè micca usatu da tantu spessu è hè perciutu solu com'è una rariella in i cullezzione di u falzu ochju è u invierno.