U Museu di Kyoto


In a cità di Kyoto hè unu di i più famusi musei di l' arte in Giappone . Fundatu in u 1897, hè stata chjamata l'Imperiale, è in u 1952 fù numinatu u Museo Nazionale di Kyoto.

Storia di u Museu di Kyoto

U bastimentu di u museu hè stata custruita parechji anni: da u 1889 à u 1895. A principal sala di l'exposition, chjamata Tokubetsu Tendzikan, hè stata fatta da u famusu architettu japonés Tokum Katayam. È digià in 1966 una apertura è un novu salottu di u museu di Kyoto, u creatore di quale era Keiichi Morita. Trè anni dopu, u complexu museu tutale fù dichjaratu un patrimoniu culturale di u Giappone , è l'statu hà pigliatu sottu guardia.

In u 2014, u novu salottu, a Galleria di Collectione, hè stata rifurmata, chì l'autore hè u famusu architettu Yoshio Taniguchi. Dopu quellu tempu i publicani permanenti sò stati posti in a galerie, è a Sala di l'Esposizione principali hè stata destinata à exhibimenti speciale.

A cullizzioni di u Museu Naziunali di Kyoto

U museu exhibe exhibiti di l'articulu di u japunesi tradiziunale è l'asiaticu. A cullizzioni tutale custituita più di 12 mila elementi, è 230 di quelli sò cunsiderate i tesoru naziunali di u Giappone. Parechji elementi sò trasfiriti in u storicu da i tempii japonesi antichi è ancu da i palazzi imperiali . In più di l'antichi in vendita, u museu hà una cullizzioni di ritratti nantu à quale diverse mane di capulatta di a cultura è arti japonesi sò illustritti.

A cullizzioni sana di u Museu Naziunali di Kyoto hè guardatu in parechji edifici. In ogni casu, u più preziosa sò a scatula di paesaghju (sentsui biyubi) di u seculu XI è u Scroll of Hungry Ghosts di u 12e seculu Hakizyo. L'alla exposizione di u Museo Nazionale di Kyoto hè divisu in 3 parte:

Cumu à u Museo Naziunali di Kyoto?

A vista hè ponu ghjunghje à l'Autobusu City-Bassu numero 208 o 206. L'altru hè chjamatu Hakubutsukan Sanjusangendo-me. Pudete piglià u trenu Cayman. Va a l'estazione Sikijou, è da quì avete a caminariassi nantu à a strada cun u stessu nomu.

U museu naziunali di Kyoto opera di u marti à u ghjornu. U principiu di u travagliu à 09:30, a fine - à 17:00.