Chhyaksan


Chiaksan hè un parcu naziunali in Corea di u Corea . A riserva pittoresca hè in u livante di u paese è si compone di ei monti. Hè attraisce cù a so bella natura, i paisaghji magnifichi è a lot of tempii antichi.

Descrizzione

I Chyaksan Mountains sò longu una casa per i persone religiosi, postu chì parechji tempulieri eranu concentrati quì. I amuri di a natura sempre attraversu a muntagna cù i so picculi è a disubbidenza. U piccu più altu di e muntagne Chiaksan hè Pirobon, l'altitudine hè 1288 m L'altru dui ciumi, Namdaebon è Hyannobon, sò spermente sottu. Hè cresce chì e muntagne sò i più belli in Corea di u Corea: in l'estiu sò ricchi in verde, in u vaghjimu - scarlatta d'oru, è in u invierno - scarlet.

L'aria di u parcu hè 181.6 metri quadri. km. A cità più vicinu, Wonju, hè di 12 km di Chiaksan.

Turismu in Chiaksan

Visitu u Parcu Naziunali Chhyksan prupone a treccia. I guiden offerenu più di 7 rotuli, a so larga varieghja da 3 à 20 km. Viaghjà in u parcorsu include visitare micca solu i più belli rinculi di a riserva, ma ancu i tempii. I passageri per i tempii più famosi: Kurensa, Sangonsa o Sokgensa. Pista larga passate parechje temples o dà una oportunità per almenu e fighjenu in distanza.

Templi in Chiaksan

U primu tempiu custruitu nantu à u territoriu di a riserva muderna hè un tempiu buddisimu, hè stata edificata in u 7u seculu. Adu sempre porta u so nome originale - u Tempiu di Couryons. Una volta un tempu era unu di assai altri articuli religiose. A data, u parcu hè solu 9 iglesia. Inoltre esse parechji pagodas nantu à u Peorbon Peak, sò fattu di petra è anu una altura di 10 m.

Flora è fauna

U parcivu naziunale è riccu in pianti, ci sò 821 spezie. L'orgogliu di Chkhuksan hè un boscu cù u ristorante mongola è di u japone. In densamente cuparti da a vegetazione, a muntagna sò abbitati da quasi 2400 spezie d'animali, di quale 34 spezie sò alleati in u Red Book, trà elli una ardilla volante è un batu di copper winged.

Cumu ghjunghje?

U Parcu Naziunale hè vicinu à a Pruvincia di Wonjou, cusì ci hè bisognu à fà prima. Da a cità à l'intrata à a riserva dirigite u stradale Panbu-myeon, duvete passà à noreste à u Lavu Haenggu-Dong. Dopu quellu, dà dire sudu in Haenggu-ro è impetu à a riserva stessu.