Per via di u matrimoniu, Angelina Jolie è Brad Pitt adoptarà u VII sèculu

Angelina Jolie è Brad Pitt anu pussutu surviglià i tempi. Truvate à ripiglià i sentimenti passati, a coppetta anu tenu un ritu misticu speculativu è, hà pensatu, hà decisu chì u VII sèculu puderia unì a so grande famiglia.

Qualcosa cumuna è nova

Angelina Jolie è Brad Bitt amare u zitellu è hè quellu chì aiutò à salvà u so matrimoniu. Ùn scumpreranu micca per u divorziu è anchudarà parechji è adoptanu i zitelli setti: Shailo di 10 anni, i Gemini di 8 anni è Vivienne, Maddox di 14 anni chì hè natu in Cambogia, Pax di 12 anni d'età, adoptenu da Vietnam, Zakhar di 10 anni di età , purtatu da Etiòpia.

Sicondu l'insider, Jolie è Pitt crèdenu chì l'assistenza è a responsabilità di u destinu di un altru figghiu vi purtaranu più vicinu.

Leghje ancu

Un adulescente da Africa

Angelina è Brad hà discututu u sessu è età di u novu membru di a so "gang". Per elli, ùn importa micca esse chjesa o un zitellu, ma tendenu à adopra un figliolu adultu più di 10 anni.

Sicondu i cô ori, anu da pudè attruverà l'attenzione pùbbica à u prublema di l'adopzione di l'adulescenti, perchè micca solu i zitelli bisognu di i so genitori. Inoltre, pensanu chì i 10 anni anu seriu più fàciule per fà amici cù l'altri figlioli grown-up.

Hè reporatu chì per u zitellu u pareghjanu di Hollywood quì anu in Africa. Hè struitu chì visitanu Sudafrica, Burundi e Etiopia è seranu identificati cù a candidazione nantu à u puntu.