Cartonii nantu à a scola

S'ellu parechji anni avianu i picciotti addiventanu prestitori in l'età di sei o siete, oghje numerosi figlioli sò mandati à a scola à cinque. Questu hè facilitatu da numerosi centri di sviluppu per i zitelli, a accuglia in quale si fa esse fatta da una età curretta. Per l'età di cinque, i zitelli chì anu furmatu in "furculite" sò capaci di cuntà, leghjite per i Silabali è ancu i primi tentattivi di maestru di a lettera. Chjuderete o ùn hè micca un tema controvertit, ma u nostru articulu ùn hè micca st'ora. Cumu a preparazione psicologica di un zitellu in a scola in una manera pocu stampata? Chì chì in u so intelligente ùn deve esse? Ùn hè micca sicretu chì i zitelli più avanzati chì sò oghji infurmati chì i primi tempi è i travaglii ùn sò micca sempre dice da a scola, perdue l'intrudu di i più ghjovani in l'aprenu. Questu hè chì a furmazione caricaturas animati nantu à a scola è i scoli di a scola pò esse cummincii.

L'aspettu psicologicu

I cartoni cullighjani di u suviu nantu à a scola eranu emissi cun un scopu - per demostrà à i zitelli l'impurtanza di l'apprenu. E micca sempre i scrittori si sò intristrati per affucallu u zitellu cù a trama. L'ideulugia di u periodu sovieticu in questu era in u palcuscenicu. I libri inediti studiusi muderni per i scoli ùn sò micca solu in a presenza di una storia chì ci vole è in istruzzione, ma ancu in a qualità di l'animazione stessu. In u stessu tempu i cartoni russi nantu à a scola ùn sò micca sottu infertili à i straneri, è in certi casi, oltanu, perchè anu in mente a mentalità naziunale.

Se u kindergarten hè micca visitatu da tutti i zitelli, u scola hè una stadiu obligatoriu in u prucessu di l'educazione umana. Ma tandu "I sadik" è "nesadikov" avianu bisognu di a sozializazione , perchè i cartoni in preparazione per a scola facenu un rolu impurtante. I paisani apprenze i fundamenti di a vita sculacciata da a pantalla, perciò prestu psicologicu di a scola. Ùn hè menu impurtante sò caricaturizazioni nantu à a scola è per i scoli d'scoli di a 1era classa. U zitellu, vighjà u cumpurtamentu è l'azzioni di i caratteri, capiscenu nantu à elli in elli. I caratteri muderni ùn sò micca sempre pusitivi, si permettenu per paià e lezioni, saltate, ùn portanu l'agghicazioni, ma in a fine per questu cumpurtamentu hà da esse risposta. Allora i figlioli di a scola primaria è a scola primaria accadavanu a linea curretta di cumpurtamentu, apprendemu à truvà modi per risolviri diversi situazioni, cumunicà cù cumpagni di scola è rispettu i maestri. Pigliate, per esempiu, caricaturizazioni nantu à Luntika, induve u tema di preparazione pè a scola ùn hè micca esprimitu chiaru, ma a relazione tra un numaru limitatu di caratteri sò simile à quelli chì u zitellu hà custruiscenu in a so classe. In fine, scrivite i cartoni per i scoli sò interessanti!

Ùn scuprite dinò l'impiegu patològicu è dinamica di a vita di i genitori muderni. In i casi ch'elle sia necessariu di piglià un zitellu, hè megliu cumprendi un bonu cartellu di disguasti, ca d'aperta a strada versu Internet o simpricimenti solu nantu à a TV.

Bè carti nantu à a scola

Qualessu tipu di dibutitimenti serà d'interessu à un criaturu in pre-scola è studiente di primu cursu? Da i vechji cartonii suviè, a attenzione si merita:

È chì l'annu di liberazione di sti cartelli ùn anu scantatu. Ci hè tantu bonu in elli chì cunduce a sulluzzetta di u ritimu è a fuzziness di u sonu.

Da i cartoni muderni nantu à a vita di l'istruzzioni, vi cunsiderà vede u seguente: