Dough di strudel

Strudel hè un platu austrìacu famoso fattu da pasta fina cù diversi miliati. A cucina ùn hè micca cusì difficiule, perchè ci anu da calculà quale tene di pasta hè necessariu per a strudel?

Ricetta per pasticceria per strudel

Ingredients:

Preparazione

Cumu puderà a pasta di strudel? Cusì ci cernigliavvi a farina di u livellu più altu in un colpu profughu, fate in salinu è mestisce bè. Sisè, fate l'ovu chilled cun un mezcladoru. Allora in a farina facemu un pirtusore è entria a mezcla di uovo. Eccu agghicà u zitellu di limonu è valdi in l'oliu vegetale. Dopu quì, amassi a pasta, dilucuzando gradualment cù acqua filtrata. Per via di cunsiquenza, deve esse abbastanza tosta è pocu peggy. Ora l'avemu cambiatu à a tavula, pulita cù a farina, è torna accattà dinò cura di e mani. Appena, torcia a pasta cun prugrammu in una salsiccia rossa è u battore nantu à a superficia di u travagliu. Dopu questu, avemu fattu ghjittimu in una bola, cupria cun un napule è si stalla à una meza ora in un locu caldu. Pigliate un pienu di pienu, asciugatu bè cù a farina di granu, sparghje a nostra massa è rintramente cù un pappu rinu in una direa. Cogliu parechji volte è rintra fora. In u risultatu, avemu duvutu un capu finu, da ellu puderebbe accumincià à preparà un strudel cù parechje diffesiuli.

Pittura di pasta pè strudel

Ingredients:

Preparazione

Pigliemu un pappagallo di cuttivinu finaricu, si spargiu nantu à a tavula e sprinkle with wheat flour. Nant'à u situ di u travagliu ci cernigliavvi a farina, facemu un viaghju da ellu, facemu un bagnu in cima è valdi l'acqua, immediatamenti a mezana di a pasta. Cogliuncia pocu in un lumpu, aghjunghje l'oli vegetale è forme u ballu. Mesem massa durante 12 minuti finu à ottene una massa liscia uniforme. Allora u bagnu hè battutu parechji volte in a tavula, a ghjucà nantu à a superficia di u travagliu. Ora avemu the lubricate cù a mantra, cogliu è sguassate pè a ferrazione per 1 ora in a fria. À a fine di u tempu, dividitemu in 2 parte identica, una volta chjamate è sguassate à un postu friddu, è cun noi, seguitamu u travagliu. Pour una farina nantu à a tela di cucina è distribuisce in tutta a superficie. Piglia a pasta in un grande circhiu cù un pappu rinuveru finu à ch'ella hè piacevule per fà. Allora scambià a massa nantu à a ghjallina è cumincià à stretchà currettamente in direzzione diffirenti, è fate mette pianu pianu, per ùn stà. Hè tuttu, a pasta di strudel hè prestu per un travagliu più grande! Ùn aghjunte micca u tempu, avemu principiatu preparà u riposu, è per fà a nostra pasta ùn hà micca tempu per smintazzu - chjude da quì sopra.

U farfiala di strudels

Ingredients:

Preparazione

Comu fugliassi di pasta per strudel? Per questu questu, l'acqua hè cale, fasciata in un coltu è spedinu u levitu seccu. Allora tumbamu u salinu è funziona tuttu. Dopu quì, valdi in l'oliu vegetale, fremu pocu à a farina è a pasta di levitu. Cundela cù un piuvitu limu è ne per 1 ora in ogni locu caldu. Dopu dopu à u tempu, anu torna cunzuddinà currettamente è fate mette in calore per circa 2 ori. In u risultatu, a massa debe aumentà 3 volte, è pudete aduprà a preparazione di strudel furmintendu a pasta in una prima capa.