Natale - a storia di a festa

Parechji cintinara di anni avè passatu da chì i nostri babbi cumincià à crede in Cristu. I Cittati di l'Anticu Rusi sintinu a melodia di u campanile, in i tempii induve ci eranu, cantava vittiru vistimenti di i santi. Cristu era ghjuntu in u nostru munnu difficultu è cuntraddiziu, cumperendu e dolorsi umani, prublemi è gioia. U significatu di Natale per i Cristiani hè cusì grande chì hè chjamatu "a mamma di tutti i vacanzi". È ancu a cronulugia prestu prestu da guidà da a data di u nascita di u nostru Salvadore. Ùn hè micca surprisante chì in Russia, questa festa hè popolarment amatu è onore. Ancu duranti i anni di ripressione, a ghjente hà celebratu secremente u nàscita di Cristu, manghjò a kutyu, cunfortu è assistendu i servizii di l'iglesia. Times anu cambiatu, è avà hè torna diventata un vacanze ufficiali in parechje reprimandesi di l'Unione.

A storia di u nascita di a Natività di Cristu

In i tempi antichi, i stòrici di a chjesa prughjittò durante un bellu pezzu, calculendu a data verita di u nascita di u Salvadore. Finu à a fine di u IV seculu, in tutti i Churches Orientali, fu celebrated on January 6. Ghjè cunnessu cù l'Epifania di u Signore è hà avutu un nome cumuni - l'Epifania. A strada, a Chiesa Armeniana hà statu fidu à sta tradizione, è ancu in u nostru tiempi celebra Epifania u 6 di jinnaru in un ghjornu cun u Natale. A data di a celebrazione hè stata postata à u 25 di dicembre, prima in a Chiesa occidentale. Questu hè successu nantu à l'istruzzioni di u papa Juliu in a prima metà di u IV seculu. U Cunsigliu di Custantinopuli in u 377 annu estendu l'usu à u Ortodoxu Oriente.

U ghjornu di a festa di Natale hè stata data di seguita. Prima era creatu chì u Salvadore hè natu in u stessu ghjornu chì u primu omu Adamu - u sittu ghjornu di u primu mesi. Hè per quessa festeghjanu u Natale, prima era u 6 di ghjennaghju. Ma dopu decidiu di scopre un avvenimentu impurtante è movendu à un ghjornu separatu. Cristu era esse in a Terra di i piccati per un veru numeru di anni. Hè per quessa, a data di cuncepimentu devenu cunccidite cù a data di morte in a cruci. Hè cugnumata sicura - 25 di marzu in a Pasqua Pasqua. Dopu avutu 9 mesi da ellu, avemu the date necessariu - 25 di dicembre. Hè cuncuntizata in i tempi antichi cù a festa pagana di u solstiziu invernu. A ghjente, participendu in celebrazione chjesa, si vultò da u cultu anticu. Sapinu chì u Diu veru, chì in u New Testamentu era chjamatu Sun de Truth è u Guvernu di morte. L'intruduzioni di u calendariu gregorianu hà purtatu à u fattu chì i Catòlichi è l'Ortodoxu principià per celebrà u Natale nantu à parechji ghjorni. Russa, Bielorussia è u Ucrania facenu cusì cù altri paesi di a Chiesa Ortodoxa in u vechju stilu - 7 di ghjennaghju.

A storia di a festa di Natale in Russia

Cù l'avventu di u Cristianesimu in i nostri paesi, Natale accuminciau a è cilibrarmenti in u grande Kyivan Rus. Hè cusì accaduta ancu cù l'antichi pagani pagani - i santi. I slavs antichi feste ciamandi annantu à quellu ghjornu, dedicatu à i spiriti ancestrale. U Natale di precedente à Natale hè stata chjamata Christmas Eve . Sochi - gattarese da legumi è vegetale oliu. Puderete aduprate a vigilia di Natale, ma l'altru alimentu di questu ghjornu era pruibitu strettu, finu à l'alba di l'stella di Betlemme.

I populu hà gradualmentu stabilitu a tradizione di celebrà a Natale. In a matina, a ghjente era a pulitura in i cotta, lavara in u bagnu, preparendu pà i carols. À a sera, i ghjovani dipinciutu i so face, si riuniscenu in gran gruppi, è vistutu di vistimenti, caminavanu à u paese di Kolyada. Allora chjamà una dollu o una piccula vestita in un vestitu speciali. I fugliali hà purtatu una stella nantu à u paese, intrudenu in case i cantaru carols. Perchè l'òmini offrewu una recompensa - documenti o altri dolci. I platti obbligatori à a vigenza di Natale era Kutya è Vvar. Dopu a Natale, u persone hà cuminciatu a Merry Christmas-tidings, chì si spiccò in l'Epifania. Tutti pò ricurdà chì u ghjocu principali di questu vacanze hè a scorda è a glurificazione di u grandu eventu l'apparenza nantu à a terra di u Salvadore. Questu hè un ghjornu grandi è alegrali per tutti di noi.