Vacanze pagani

Sicondu a tradizioni antica, tutti i vacanze pagani sò invariabilamenti assuciati à a Mamma Natura è tuttu ciò chì hè assuciatu cù i so inseparabbili ligami. Tutti i riti cumplessi nantu à l'arrivu di questu o quella data significativa, sò spasmati da una essenza prufonda, è sò invistitu per assicurà a pace è l'amici trà l'omu è i deities Slavici. Ogni annu, tutti i celebrazioni pagani sò accumpagnati da canti è di balli, balli è fortuna, viaghjà novu è ghjovacciu. Ma ancu sò quelli in quale ùn ci hè nisun locu per tortu è malincazione, cum'è i ghjorni di venerazione di a partenza, o vacanze dedicate à spiritu male è divinità.

A festa pagana Pancake o Cumpeda

Sta celebrazione hè tradiziunale celebrata in u 21-22 di u 21 di ghjornu chì sò ricunnisciuti cum'è l'iniziu astronomicu di a primavera, è se crede chì a tradizzioni slava-pagana - u ghjornu di a Custituzione di u Mondu sanu. Aghjunghjia ancu sta data à un'altra festa pagana, u ghjornu Equinox di primavera, quandu a notte è a ghjurnata tornanu in u duru. Hè da quellu ghjornu chì u ghjovanu sole Yarilo durante un longu tempu expira Zima-Maren da i so pussedi. Ma ancu di questu, Maslenitsa hè una festa di venerazione di i spìriti di pezzi morti, perchè i populi ani cunvince chì cù l'avventu di a primavera, o più bien cù u ritornu d'avè da a terra calda, l'ànima di i so ancestori anu da vendutu ancu.

Cumpitore hè u sicondu nome di Maslenitsa, chì hè urdinatu da a tradizione di manghjà pancakes è di altre diliziu, chjamata cum'è prima, in questu ghjornu. Ci hè ancu una opinione chì era in Maslenitsa chì un ominu, chì i Velli Cridi chjamati «Kom», si svilò da una longa hibernation.

In u nostru tempu, una festa pagana in l'Ortodosia hè marcatu in cunfurmità cù u calendariu cristianu è i canoni, è in i tempi antichi si era cunfinata solu à u ghjornu di l'equinoskali chì, per l'antichi Slaves, era un tipu d' annu novu .

In ogni momentu, Maslenitsa era, è è serà una festa assai alegre, cumplicata da tradizzioni interessanti è vividi, se cunzidira chì dura una simana sana. È hè precedita da una festa, chjamata d'onurà l'ànima di i persone mortu. In questu ghjornu era cum'è costariu di coperà una mesa festiva nantu à quale puderà installà quantu l'appruvisamenti necessariu per regalar u spiritu è ​​l'spiritu. Pancakes - questu quì hè l'alimentariu principalu, simbulizeghja u ghjovanu sole Yarilo. Ma, in più, era cum'è usu di serve gelatina, kvass, mel, gallettini è altre bè. Dopu avè manghjatu un esercitu biatu, i Velli Believers cuntinuà l'intrattenimentu, è ci era assai di elli: incruce di ingridie rellenos, pezzi, prucissioni di mummi, skating in diapiani di ghiaccio è assai più. Per travaglià in a semana di Pancake hè stata strettamente prohibita.

A festa pagana di Ivan Kupala

Sta celebrazione mystica, celebrata a notte di u 6 di ghjugnu à u 7 di lugliu, hè sempri celebrata in certi paesi di u mondu. I Velli Believers a ricunnosce cum'è u momentu di culminazione à l'avvene d'estiu di i so pòpuli, perchè a natura righjunghja u puntu di u puntu è principia à preparà a cascata.

I tradizioni di queste vacanze sò ingridite cù a so bellezza. A matina, tutte e donne è e zitate andonu in i boschi è prati, induve elli cullonu e so arbevuli è cantaru canzoni rituali. Hè struitu chì tutti i pianti pò acquistà u putere di curingu è aiutau di perdiri e malatie. Cù l'iniziu di a notte, fù chjamatu un focu grandi, in quale tutti i cose innevatu è anch'elli eranu abbruciati, cumu una rota chì simbulizeghja u sole. Li fimmineddi l'arghjentu chjappu in i so mani in u fiume, stupendose nantu à u so ellu in elli. Era costumendu ancu di saltà annantu à un focu, chì simbolizza a purificazione cumpletu di l'anima. E persone cridìanu chì in a nuttata di Ivan Kupala in i so abitanti pò intreccià a forza perversa, è palesenu nantu à a porta di a porta è l'articuli di fiori è nettli.

Not only these ancient slaves holiday pagans survived to our times. I paisani sò happy to go to their houses on a holiday in Kolyada, è anziani u Belorussi anziani celebranu l'Avia - un funeral per i famiglii morti chì facenu a so tomba.