Dough for the kurik

Kornik - un pratiche ricanu pupulari, chì pò cocilu per un cena festiva, quasi tutte e donne di casa. Stu pastellu hè cunsideratu simbulu di prosperità è benessiri in ogni famiglia. Ci sò parechî diverse ricetti di ricetta per u curry, chì anu u so propiu specìpicu, ma ci sò ancu e reguli cumuni chì deve esse in seguita à preparalli stu ferriu terribili.

U farfiale per a tortilla

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu per fà una pasta per un kurik. Pigliate una piccola picca, fate mette in mantene, pute nantu à un focu dèffu è fugliate. Dopu quì, scumpressate i platti da u pianu, piacè è lampassi u fugliale di l'oliu.

Senza perderà u tempu, in un pappaggiu separatu, pour kefir, fate l'ovu è patezza à u ligge da u mezcladoru à una veloce veloce à u splendore. Allora aghjunghjene un pocu di soda, un pocu di sali è un levitu. Sè aduprate a levatrice seca, da prima di coccia, impiegà in pre-100 ml d'acqua calda durante uns 7 minuti.

Dopu quì, pour a mestera di kefir à l'oliu frescu, fate tuttu ciò chì à pocu à pocu à pocu à scorri da a farina pritata prima. Amegghinu una pani finta homogenezia senza lumessi, fate mette in un pappuluzzu, cercallu cù una cinta di cucina è a mette durante una ora in un locu caldu, perchè vene. Dopu stu tempu, a pasta di u curriedu hè prontu per a preparazione sussegwente di u pastificà.

Ricetta per una pasta intaglio per una tortilla

Ingredients:

Preparazione

Allora, pigliate a cullaghjola, si spargiu a so manufria in questu è fretta nantu à un focu dèffu, per mezu di l'annunziu. Allora aghjunghjene a crema, mette a crema agria, fate l'ovu, pour u zuccheru, u salinu è mischjà bien. Avà aghjunghjendu a farina pruggittata cù u soda è ghjunghje una cunsistenza homogeneia di pasta senza lumbe, chì hè immediatamenti utilizatu per cocchi cupertu.

Dough for kurik in sour cream

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina d'avanti è mettite cun una cullizzioni di pane pasticcante. Avà pigliate l'ova, distendu appressu i grippoli è aghjunghje saline, zucchero è mischjanu bè. Allora aghjunghjenu a margarina sbucciata, a crema agria è torna a mischjà tuttu ciò chì ferma. Piglia cù pocu à a farina, amassi a pasta è sguassate durante 20 minuti in a fria. Dividemmà a massa cruciata in dui parti in a pruduzzioni 1: 2 è da u più grande di scambià a torta. Pusità in un pane di furmagliu, facendu i costi è furmendu una cesta even. U restu di u shortcake ferà una tapa per a nostra curretta.

Dough for kurik in mayonnaise

Ingredients:

Preparazione

Opùnna una altra opción, cumu fà una pasta per un kurik. Pigliate a pappaccia è fate a margarina in u focu più chjucu, chì ùn devi micca permessu di fogghi. Pigliate a mezora cunfundassi un pocu è aghjunghjenu mayonnaise, kefir, ova, sali, soda è zucchero. Mettite l'ingredienti mixedu incù un mezcladoru è da pocu tempu a cumincià à colmule a farina tamanta.

Dopu quì, amassi una pasta unitaria, fugliosa, senza pegà, mette in un filmu di nutizie è sguassà quasi 30 minuti in a fria.