Cume fate un coeur?

S'è pruvate di dumandà à e persone in e diverse regions chì hè un kurik hè, vi puderebbenu sorpresa. In u sudu, un colpu hè chjamatu chjamatu. In i rigioni cintrali è in u nordu di u paese, u kurik hè un pezzu. Cumu hè stu platu diferenze di altri cunfere cusì tantu chì hà avutu u so nomu? U primu, un pastellu era cunzidiratu un rituali è sirvutu per un casu, simbulizendu a vita ricca di i novu. Siconda, u kurik avia una forma di cupola speciale - à uppusizione à u liceu, altu, sbuchjutu, cunfisgiunate è tralalli. U terzu, u kurik hè stata necessitadamente richly decorated with ornaments, chì eranu fatti di pezzi di massa. Infine, u kurik avia vaghjime capasci di rizziulu: croup ebbu, carne, funghi o vegetali - trà u quali aghjustò pancakes affettati apposta. Oghje, un pezzu di pezzu pò esse qualche: carne di pollo, carne d'ànecu, gansos, pumini, grouse è perdizii, carne è mutton, funghi è assai più ponu esse aduprati per fà un kurik. Vulete amparà à preparalli un pruduttu?

Stage one. Pancakes

A preparazione ancu i più chjappi ùn hè micca un prucessu simplice, chì deve esse chjuche u tempu. Prima hè bisognu à cocchi cucire. Puderanu nantu à u latti o nantu à l'acqua. Mets 1 ovu, 1 cullenada di zuccheru, una pocu di sali. Bacciate bè, fate in circa a mità di litru di latti o acqua (pudete migità è mità), aghjunghjenu a farina tamanta per fà un pancake (about one and half cups). Add 4 tbsp. spese d'oliu vegetale, mischjanu bè è in un pate fritto, fizzia cù un pezzu di grassu, friture i pancakes. Anu deve esse ghjustu ghjustu, ùn aghju micca vistitu tortellini à pancetta.

Stage duie. Dough e stuffing

Mentre chì i pancakes anu cooling, amassi a massa. Cornice da a pasta di levadura hè più faciule per preparà. Per fà questu, pour 30 g di levitu seccu cù un vetro d'acqua calente, aghjunghje l'arti. una cuppa di zucchero, remichate beni. Dopu à 10 minuti, pour sta mezchemu cù 300 g di farina tamanta, amassi a pasta. Fate vene. Intantu, preparanu u riposu. Se vulete acquistà un curcellu diliziosu, utilizate 4-5 capi: patate, carne, funghi, cipudine, ova. Pudete cocre un kurik cù a carne, cumminendu, per esempiu, carne di pollo, carne di viteddu è cuddana o poultry è u ghjocu. Pudete cocilu è versione magre - un kurik cù patate è mushrooms. Per u filling, scorcia i patati è tagliate in chî pizzuddi, tagliate a carne in longhi longi fini o passendu un macchina di carne cun un grande bocca. A cipolla si pò esse stati è cruciuti (finamente chopped) è oghje pocu à salitu cù l'oliu. U funghi pò esse usatu cum'è prima - anu deve esse ligatu quasi estinta è fretu, è salitu.

Stage trè. Assemblea

Allora, tuttu hè prestu, ma ùn ci hè micca chjaru cumu per falla un kurik di tuttu quì. Prima, divite a pasta in 2 partisiani inugee: rotolate a pasta in un pastu cun un dipenditu più grande di più in a forma in quale aghjunte u pastore. À a pasta, fate u primu riimpileru, per esempiu, u pollulu finamente finite. Coperta cù una frittella. Lay out the second stuffing - ova stade finamente chopped cu greens. Coperta cù a secca pancake. U capiddu seguitu sò cipolle stufate in mantene, à novu pancake, è seguite funghi. Scuprite a maiò parte di a pasta in un cerculu, fate chjappu nantu à i lati (hè cum'è un sole o una fioritura). Coperta u pastellu è ripiglià i canteri. U kurik hè furnitu nantu à un focu lento durante una longa volta - circa una ora.

Opzione Festiva

Kurnik pò esse una veramente decorazione di a tavola festiva, se a pasta hè stata cun u mantellu è u latte. Pudete fà cuddà cun luglio o kefiru. Pancakes sò fritti in u listessu modu cum'è in a ricetta previa, ma a pasta hè preparata di manera distinta. Melt un saccu di mantra, aghjunghjulu una pezza di salinu è spertu u ziddu di limonu. Pour una half cup of fatty yogurt, aghjunghje a so farina per fà una pasta lisa. Hè megliu aduprà un pezzu di pocu di grassu per un pie.

Un pezzu diffirenti di a ricetta previsa kurikika da pasta di bocciera - solu invece di levitu di massa o di massa nantu à kefir, usa puff. U tostu sarà crucidu e crumbly, ma sapete chì a pasta di bocciera duverà esse arrugati cù cura, è si stendi più peggiu, pigliate cun marghjulu.