Cumu lavu una capanna di coghju?

Piuma di coletta di corta hè pruibita stretta! Dopu lavà, a chaqueta di coghju pò esse manchera, u pittura pò esse scomparta, è a pelle pò pèrdite a so strata protettiva. In questu casu, ùn hè micca un fattu chì i manchie sò lavati. In generale, lavare una bracera di caccia hè u modu cusì à mandà una cosa à a borgola.

Hè pussibule di lavà una maglia di caccia da mani, a cura di i mancu in l'acqua?

Nè manwalment, nè in a machina di scriviri, nè cun lavatu dilicatu. A pelle hè mai borrada è nisuna circustanza. Ùn ci hè nè manera di lavà una bagnu di caccia. A chaise ùn pò esse pulita. Ù micca bisognu à a pulitura in secca, parechje manchje pò esse sbulitatu è in casa, ma ùn pudete micca lavà prodotti di cuoio!

Eccu alcuni secreti per lavà una capanna di coghju:

  1. L'acqua è u saponu ponu esse usatu, ma ùn hè micca putigenti di trasfurmarà a chaise nel.
  2. In una soluzione di acqua di savonu è ammonia, una sponja hè dipped è manighjate capite à a superficia di a chaise à brilla.
  3. Una suluzione sia cù a glicerina ritorna a ghjernada à una brilla è una aspetta bedda.
  4. Dopu trattatu cù una solu solu saprina cun ammonia o glicerina, a chaise hè tintu cù una napulita imbottita cù l'oliu castor.
  5. Un altru modu affordabbli è veloce per aghjurnà a ghjernada hè di schisà a so superficia cun una sponja ammulata à una solu di shampoo.
  6. Unghie bianchi ovu guidati puderanu restaurà a brilliance di una bella cosa di cuir.

Cumu pulisce una chjucche di coghju fina?

Per purgà una chjappa di colmu, hà bisognu di mischiri gasoluggìa è magnesia bianca. U mistu resultanti hè appiicatu à a chaise è sguassata da i movimenti curate cù un spazzole di vestitura.

Cumu si libri di i cicati nantu à a pelle?

In u prucessu di purtalla a pelle hè borrada, in particulari in i coddi, nantu à e spalle sottu i strapii di sacchetti, nantu à i piuvelli è à i colli, è ancu in a vicinanza di i pattifuni. Ritorna u ghjocu di l'apparenza originale aiutanu à una crema di zapata normale. Hè appiicatu à e abrasioni. Ma nantu à e sbracini è u collu per aduprà una crema ùn hè micca cusì cumu, perchè pò abbandunà traccia nantu à a robba o nantu à e manu o in manu. Hè assai più còmicu per aduprà per rimpiazzà i scuffs nantu à a bocca cù una casca di aranciu. I zoni di a pelle necessari sò simpliciamente asciugati cù a parttera di una casca fresca di aranciu.

Cumu scumpigghiari manciarii di grassu nantu à i chjappi di coghju?

Ci hè parechje modi per questa:

  1. Ammucciale, gesso, talcatu in po. Per lavà a tacca in a cunchita di caccia, hè abbastanza d'utilizà una mistura di pezza di fècula, talcà è talc (o pappaddu). U polu hè appiicatu à a tacca per mezu di una ora è poi cura cù un sbagliu. Utilice u salinu in a rimorca di tàechi ùn hè micca cunsigliatu, perchè a cutiddia dilicata ponu esse faciule da culpa di i cristalli di u salu è lasciarà i scratchesi nantu à a chaise.
  2. Means for washing dishes. Se a mancia hè vechja, u detergentu di vetùpara mancunu. Hè appiicata à a pelle cù una spugna è limpi, allura i restinu di u rimedellu si eliminanu da un pappu hatu.
  3. Fèciu di patata. Kashitsa da u fècheru di patata - una strumentu d'uttene per sguassà tacchi oliu da a pelle. Hè appiicata à una zona contaminata, ligeramente frenu è arta 15-20 minuti. Allora u focu hè eliminatu, è a pelle hè asciucà da a gasa.
  4. Tappagalli di servitori. Una tina fresca pò esse scumpravutu cù e napulitane per lavà i montagcelli LCD chì cuntenenu impregnazioni chì permettenu i superfici chì sò limpiati di grassu.
  5. U modu speciale. I servizii tandu offri mediate speciale per a sguassà spazi di grassu da a pelle. Sprays a maggiuranza à copre cù spots freschi, è servitori, secondu di a cumpusizioni, pò esse usatu per i tagliu frescu è pocu anticu. Ma i dui tipi di l'agenti di trisoru ùn ponu micca micca bè cumu incù a stufa oldie vieja - hè megliu di confrire a limpieza à un pruduttu seccu.