Cumu lavu a cosa?

"Darling, avete avete una ghjova nova?" Chì fluffy, induve l'hà compru?

- Iè, nimu, u listessu, aghju sguassatu "Làricu"!

Avemu ad avè cusì publicitie da i pantalone di TV assai volte à ghjornu. E era ghjocata china di granu. Ma, in fattu, cumu si puderà lavà, bleacha, secca è in generale l'assistenza per l'articuli di la, cumu per ottu quessu effettu di publicità in a vita verita? Cumpiemu

Regoli ginirali

A robba di lana, per piace i so patroni, una bella apparenza di parechji anni è caldu in u friddu di l'inguernu, anu bisognu à esse capace di cura. I règule di a cura di i cosi di lana hè simplicità è simplicità. Prima, si devenu esse stampatu bè. Per questu questu, i prudutti di là di pani è piacatu chjatta è amparati nantu à i prestiti in petite pilami. In u fondu u più pesante è voluminoso, è in cume - più ligne è più chjucu. In l'armarii, induve elli ponu vistiti di lana, si sparghji i fondi da i polotti. Hè impussìbule di pudè falà quelli articuli nantu à e perchè, si stenderanu è perde una forma. Siconda, assai volte à l'annu, i rougherne di lana si deve esse saccheghje è cacciati à a siccità à l'aria fresca, per rinfurzà da ellu pussibile a bughjone è l'olii straneri. Tercera, è più impurtante, e cose di u lignu vole à pudè lavà, seccu è ferru.

Cume degne di lavà i cosi?

Cose da lascià, un prucessu, in generale, senza cuntene. U so muttu principalu hè "micca per longu è cun cura". Pudete aghjustà à questu, è micca spessu. U periodu da una lavagna scheduled à l'altru pò esse 6-12 mesi. Di sicuru, a bona scelta per i prudutti di lana hè lavatu a manu. Eppuru, i macchina muderni chì anu a funzione di lavurazione delicata, hà ancu bè cumbatte cù stu travagliu. Ma in questu, è in altru casu, hè assai impurtante di seguità a stessa regula.

  1. Regime di temperatura. L'acqua per lavà a robba purtava di lana ùn deve esse micca più di a temperatura di u corpu. U regime di temperatura ideali hè uguali à 25-30 gradi. È hè assai impurtante chì hè osservatu per lavà è di ac accultura. Inutili, u pruduttu duverà un fortuvamentu forte o spiegà.
  2. A più bella, u megliu. Questu significa chì quandu u lavare in manu, u pruduttu ùn pò micca esse affucatu, aminati è torciati. È da u mumentu di rimmannu à u mumentu di mandà u blouse à u seccu ùn deve micca più di 40-45 minuti. Se u lavu di l'articulation hè fattu in una machina di scribci, ci hè necessariu di selezziunà un modellu per i materiali dilicati è scambià a centrifugazione. Serà assai megliu è più sicuru per espressà u pruduttu da a manu è senza assai sforzu.
  3. Utilice solu pezzu speciale. Perchè a robba di lana si deve esse pulita, deve esse pricichi sò imposti nantu à u polu per questa ropa. Hanu bisognu di travaglià efficace in acqua fredda è ùn mancanu micca in a so cumpusizioni sustanzi aggressivi per a prutea naturali. Sta informazione ponu leghje nantu à l'embiu. I più populari per oggi posti per l'articulation hè "Laska", "Aistenok", "Vorsinka", "Lip", è dinò l'australianu cuncentrazione "Reflect Pure XL". Per mancanza di qualcosa di e marche chjamati nantu à a splutazioni, puderete cun menu successu aduprà qualunque cappi di capelli.
  4. Rinfria cù arbevuli. L'articuli ùn spicchera micca è ùn falanu, durante u lavu in acqua, bisognu di aghjunghje emoliti. Per esempiu, ogniddi i "Lenore". Se i vistimenti bianchi anu acquistatu un tintugulu grognu di u tempu à u tempu, puderanu turnà a so antica aspettu ancu duranti u rincidimentu. Per fà questu, 6 g d'acqua dissolve 20 g di baking soda è parechji volte immerse a so amarica. Pigliate dinò durante 30 minuti in una suluzione di 3 per centu perossu di l'idrogenu è l'ammonia di u calculu di 3 grammi di i primi è 1 grammi di u secunimu per litru di acqua. Pigliate a cose à fretu è acqua corrente. U secondu modu cunnisciutu per blancharghja una cosa di lana hè di utilizà ghjallu. U pezzu di u pruduttu 500 g hè pigghiatu 1 kg di calcariu machinate è diluted in 3 litri di acqua fredda. In questa mutazione, a cosa hè immersa per 15-20 minuti, periscendu annantu l'acqua. Allora u pruduttu hè rinfurzatu bè è spedutu per secà. Ma ancu in questi casi, e vestiti ùn ponu turnu in biancu nè, perchè a natura ùn ci hè micca una lana bianca pura.

Toccate finale

S'herta per parlar micca di e regule di secre è di stirà. Sbattuta a vistita di lignu, si spargiu in a tavula o chjappu nantu à una terrasse. Perchè u pruduttu ùn hè micca deformatu, hè urdinatu è i pins firmate à a materia in quale hè secca. Sì a robba sia liscia, po esse dopu a siccà pò esse strufinata duranti a gasa in u modu "là". L'esiliu ùn pò micca esse ironatu. Eccu rigioni sosuli cumandati à sali, lavatu è operatu di e cose di lignu. Aghjunghje, è e vostre robba ti piaceverete per parechji anni.