U ghjornu di l'Ángel Michele

E reguli di a Scola partenu i cuncetti di u nome ghjornu è u ghjornu di l'anghjulu. I nomi di Michael ci sò data quandu a Chiesa Ortodoxa di ricurdeghja u santu è u ghjornu di l'ànghjulu hè cilibratu quandu u battèsimu di un zitellu particulari, chjamatu cù stu nome, era tenutu. A data di u ghjornu di Michael hè individuu, in quellu ghjornu un pò passà à a chjesa è mette una candela, ricurdendu u sacramentu di u battèsimu . Chì data hè u ghjornu di l'ànghjulu Michelu, solu a persona più cercana pò risposta, ma a data di u nome-ghjornu stabilisce a chjesa.

I nomi di Michael in u calendariu di a ghjesgia sò u 21 di nuvembre, u 19 di sittembri, u 5 di dicembre è u 31 di dicembre.


Nomu Michael: significatu, origine, nome-ghjornu

U nomu vene da l'Ebraicu è significa "godlike". I perciò di questu nomu sò caratteristiche caratteristiche cum'è attività, principledness. Michael hà una bona forza di putenza è una salute eccellente. Hè spessu intelettu, ma assai esigenti di l'altri. In quantu u so santu, prumesse in pruteggiri tutti.

Per Michael Ortodosu hè una figura speciale - hè un sustintamentu per i mortali in a fàccia di Diu, è ancu conduce i forzi diviani per battellu à u cumandante di u male.

U ghjornu di Mikhailov, celebrata u 21 di nuvembre, hè assuciatu à a fine di a staghjone di a casale. Hè addivatu assai assai di a ghjente. Ci hè u 21 di nuvembre chì a Chiesa Ortodoxa possa a Cattidrali di l'Arcàngel Miquel, è questu hè cunsideratu unu di i manifestazioni più impurtanti di u vaghjimu. Michael - u difensore di i believers da a malatia è tutti i tipi di tentazioni.

Hè statu cresce in Russia chì u spiritu malignu pò esse ghjustificate à l'arcàngel Miquel, perchè ellu ùn deveru cumparisce, è tutti i spiriti maligni sò oculati in i buchi è e caves, o oghje in terra.

E ligami slaves cundannati à stu ghjornu

Dopu à a regione, u ghjornu di Mikhailov fu marcatu di modu diffirenti. Per esempiu, in Polesie fù rispittuosu, perch'elli crèdenu ch'ellu era u difensore di u tronu. Dunque, in quellu ghjornu, nimu hà tagliatu, cut up o tedescianu, per ùn offend la santa. In certi alcuni di Bielorussia, capimendu chì dopu à u ghjornu di Mikhailov, i cinghi trasfurmà in una hibernazione. U ghjornu era ufficialmenti cunzidiratu u principiu di l'invierno, da questu ghjornu, a ghjàlla è iniziatu. Ci era avè firmatu: quandu oghje ghjornu seranu chjamatu - l'invierno seranu nevicati, se a nebbia chjosa. Sì u ghjornu di Mikhailov hè chjaru, l'invernu sarà friddu è ghiaccio.

Michael era ancu cunsideratu cum'è elettu di l'ànghjuli di i morti. Per quessa, tutti quelli chì anu vulutu mourallu facilmente, avevanu celebrari u so ghjornu.