Tart taten con manzanas

A storia di sta nutiziosa rigalu hè cunnisciuta, se micca tutti, è assai assai. U famosu pie-pivot hè vinutu à a luci com'è u risultatu di l'esicuzza di duie fraterni francesi, chì vintu l'apple caramelu nantu à a stufa. I donne inventivu ùn hà micca truvatu nunda di megliu chè quellu di coperazione di u latru di muntagna è di pasticceria. Prunelli stati fatti impressedi cù u so gustu amargu pocu insolitu.

Eppuru, discutendu cun elli hè difficiule, perchè u manzu taten ha un gustu veramente inusual è ùn hè micca un'erazione lessonale è fascinante.


Tartan con manzanas - ricetta

Malgradu u fattu chì l'urigine di stu platu hè spessu cottu nantu à pasticci di sopra, avemu firmatu almenu a ricetta classica di a pasta piccita, chì vi risparmià da un fastidiu di capruzioni è per via di l'excedente di tempu.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Emprinzammu a preparà a mansa di pisu. U primu cosa di fà hè cernigliava a farina cù u sali. U mantellu di ghiacciu hè sparatu in cubbi è mandatu novu à u freezer. A difficultità principalu di sta prova hè u mantenimentu di un friddu constantu: l'oliu ùn pò mancu esse aduprà à friddu, altri chì tuttu sera invucatu, perchè a sera a temperatura è seguite u livellu più minimu.

Cuscini di manticimentu più avanzati sò dispuniti in a farina è i suldati ch'elli sò cuparti. Dopu chì avemu principiatu à unscrew l'oliu direttament in a farina, e mani sbalzate periuttivi annantu à i pezzi rivelanti. Scacciate a pasta finu à ch'ella divene in un colpu densu, dopu cun prudenza, nantu à una colazione di colpu spreccia l'acqua di ghiaccio nantu à elle, fate a pezza a pasta per turnà in una bola, trasfurmà a bola è mette in a frigorifera per una ora.

Mentre a pasta ricca, faciammu u carameddu: pone u zuccheru cù uni pochi spinafu di l'acqua nantu à u frasi, stitchce u carameddu finu à chì si dissolvi cumplittamenti è cumincia à fogghiu, ùn tocchi micca di novu è solu cuntrullà u gradu di u so oscuritu visuali: u più difughu u caramelu, u più amarsi. È nutate, in u fornu ùn esse micca scuru, perdu u purtonu à u gradu di prutezione pronta. In a massa finita, aghjunghje u zitellu di limonu.

In seguente, in una forma all-in-one, pour una capa di carameddu, pone à i pezzi fini di manni suttili, da quì sopra i pranzu cù una volta di pasta di u diàmitru appropritatu, stallate micca assai. Tuttu ciò chì hè stata hè di cocchi cu un cake taten cù manni à 190 gradi 30-35 minuti.

L'apple pie taten hè u servitore senza decoru innevutate, perchè ellu hè a decorazione di qualsiasi tavuletta, è ancu a famosa cunfittura di Madeleine .