Fortress Koporje

Koporskaya Fortress ou Koporye hè situatu in a regione di Leningrad, a mezza strada da San Pietroburgo à Narva, à 12 km da u Golfu icònicu di Finlandia. Ci sò assai strutture di fortificazione in questa regione, ma Koporye hè noturiale, chì u so fini si cumpensava finu à tempu - finu à u 18è seculu, finu à chì u cunfini hà trasfirutu più longu à l'oeste è a crescita di ùn hà micca sparitu da ellu stessu. Ma, anche era, l'estructura ùn hè micca assai populari cun turisti. U mutivu hè chì l'ughjettu hè difficiule à ghjunghje, u terrenu ùn hè micca dispiacitu cù a cunnessione di trasportu sviluppatu. Pudete vede solu in caru o in autobus, dopu avè alcuni ghjunghjenu l'estazione di Kalishche. Cù un pocu assicuranza, associanu un state assai diplora di i posti avanzati, in a ristaurazione di quale soldi ùn hè micca investitu.

Storia di a Fortress Kopublieta

A fortificazione hè stata fundata in u 1237 da i Germani, i Cavalieri di l'Ordine Livonianu. In i annali russi u primu menzu di questu hè data di 1240, è 1241 forte hè stata presa è distrutta da u princicu Alexander Nevsky. In u 1280, per ragioni di sicurità, nantu à l'iniziativa di Dmitry Alexandrovich, u figliolu di u grande guvernatore di Novgorod, a furtizza fù ricustruita è duie anni dopu si era dismantled, sbarcatu u regnu. Doppu, ubbligati a ristabiliri u rinfurzà l'amminenza di a fruntiera sueca in u 1297. Dopu questu, Koporye hè diventatu u primu objetu difensivu di a Republica di Novgorod.

A principiu di u XVI sèculu, per l'attivu usu di l'arma di focu, a furtizza devia esse rinfurzata è rinfurzata. Ntô 1617, doppu un longu assediu, a fortizza hè stata rimessa à i suedetti è cunsulidò da accordu. Ntô 1703, vinni riturnatu à e truppe russi, è in u 1763 è abuliu tuttu, privendu l'estatus di l'estructura di difesa. Ma nantu à questu u passatu heroicu di Koporye ùn anu micca apughjatu - in u 1919, usendu a fortizza per u so destinazione, i soldati di l'Armata Russa rimpruverà u fugliale l'attaccu di i Guardi bianchi, sbarcendu in u trasebale. In u 1941, hà tornatu servita l'esercitu sovieticu, ma quellu tempu hè stata captu da u numicu è hè stata liberata solu in u 1944.

Dopu à l'anni 1970, i primi tentattivi di restituurà a furtizza accuminciata, i turri anu migliatu. È solu in u 2001 a fortezza di Koporye hè statu datu u statu di u museu, è a caddina hè stata aperta à l'entrata. Dopu u 2013 a Kopouria di fortezza hè chjusa per visita è scursioni per una situazione di emergenza.

Ensemble architectural de la Koporskaya fortress-museum

Sicondu a struttura era custruita nantu à una elevazione naturali nantu à u Riu Koporka, un territoriu circa 70 à 200 m, repite in parte i scorri, chì formanu una medio elipse. U grossu di i mura sò 5 metri, l'altura hè 13,4 torres sò una altezza di 15 metri. In u Mediuevu, sò stati corati cù tende, chì, sfurtunatamenti, ùn sò micca cunservate. U cumunu architetturale comprende: una porta, fenu difendenti, un ponte, una capella in u quale a tumba di a famiglia di Zinoviev hè in a pruprietà, a fortificazione passava in u 18u seculu, a Transfiguration Church.

Cumu à accustà à a furtizza di Koporye?

Cumu l'anu dettu, a manera più faciule per arrivare à a furtizza di Koporje hè in car. Per fà questu, avviate da San Petesburgo à l'autostrada chì guverna à Tallinn à u paesi di Begunitsy, è da quì turnà in a direzzione di u signu à Koporye è impunite altre 22 km. Quand'ellu hà righjuntu u stabilimentu, avete avviatu versu Sosnovy Bor, finu à chì l'indegnu di a postu prisenti. L'altru opzione hè nantu à u trenu di l'istazione Baltica à l'stazione di Kalishche, da unni u bus №421 righjunghjera direttamente à a furtizza. Ci hè ancu un trasportu caru da a cità di Sosnovy Bor, chì ghjera d'aghjurnamentu cù u schedariu da a magazzina "Leningrad".