Ciò chì vene da Budapest?

In ogni campu ci hè qualcosa particulari chì ùn pudete cumprà micca. Questu hè chì tutti i turisti anu purtatu, dopu avè visitatu. A capitale di l'Ungheria hè populari micca solu cù i so siti storii è l'uppurtunità di passà u tempu nantu à termichi termichi medichi, ma dinù cundizione maravigliu per a shopping . Chì pò piglià da i ricordi dopu avè visitatu Budapest, vi cunsiderà in u nostru articulu.

Quale si trasportanu da Budapest?

I rigali più apprezzati da a capitale di l'Ungheria sò prudutti di l'alimentariu, utensili è articuli fatti di tela. Sò nimu:

  1. Edilizzioni alcoolichi. Hè un palinka (vodka cù gustu di frutta), bagnu "Unicum" (una fede medicinali infucatu cù 40 herbe), u vinu biancu Tokay o rossu - "u coru di Bull".
  2. I pruduttu. Sò assai populari sò:
  • Articuli di casa. In u territoriu di l'Ungheria sò parechji fabbricazioni di porcellana (Herend, Zholnaysky), cusì à i stale di e venditi vindutu assai boni pranzi di a so pruduzione, figurini è dolli. Ci hè ancu una grande selezione di ceramica è cristallu.
  • Textiles. Pillowcases, servitori, cammità bordati cù i patroni naziunali, seranu un rigalu maravigliosu. I costumi nazionale di i zitelli sò dinò spessu comprattu per cunmutatu una visita à questu paese.
  • Souvenirs. In particulare u ghjocu "cube rubik", perchè era in Ungheria chì era inventatu. Amateurs Antigüezze anu truvatu assai cose interessanti in i buttreghi nantu à a strada Miksha Falk.
  • Per cumprà parechji rigali in un locu, deveru andà à u Mercatu Centrale, situatu vicinu à u Liberty Bridge. In i so piazzi ghjustu truvate tuttu ciò chì hè digià stata lista è più più.