L'actress Julianna Margulis accusò à Harvey Weinstein è Stephen Segal di accussi sessuale

A famosa attrici americana Julianna Margulis, chì pò truvà dinò in e tappe "Ambulance" è "Bona donna", uffrìu una furtuna. Julianne fù invitatu à esse u mistu di u prugramma di radio in SiriusXM è disse à i detti chiossaccii di cumu quelli di l'artisti famosi è forti di u cinema in u mondu facenu prucessi per i roli principali in i so film.

Julianna Margulies

L'offerta di Steven Seagal per fà un masaje

Margulis hà iniziatu a so parolla da ricurdà l'anni distante 1989. Allora prima si stende bè cù Stephen Cigal, chì stava preparatu per sparà a prossime film. Interessatu in u rolu, Julianne nnuncia cun l'amministratori nantu à questu, è in turnu cuntattò u direttore casting di u famosu attore. Questi palori Margulis remembre i prucessi organizzati da Segal:

"Vint'anni avìa statu sempri una attitudina famosa è micca assai famosa. Aviu avutu bisognu di un postu di travagliu è aghju pigliatu ogni chance di fà una movie. Allora paria chì Stèfanu rimettianu un film assai bonu, è mi piace à participà. Averia à listessa hè stata abitata da a notte, ma per chì aghju avutu in Brooklyn, ùn aghju micca un soldi per un taxi. Allora u direttore di u casting ammitava chì l'affari è Sigala piglià tutti i costi. Da me era dumandatu solu per arrivà à tempu per scuntrà. A me dumannari quantu perchè l'audizione hè programatu per un tali tempu tardu, u direttore castore ci spiega chì in u ghjornu, Steven ùn hè micca u tempu per nunda.

Quandu aghju vinutu à u casting, dìssenu à cullà in a stanza di l'ochju chì u famusu attore si firmò. Sapiu chì quellu di a so pruposta quì ci pudia esse qualcosa più di listessa, ma u rappresentativu d'Steven assicurava chì ella ancu participà à a riunione. Arrìzzu à a stanza, è aghju vistu chì Segal aspettava, è avia vistitu un vistitu. In la stanza stalla una tavula per dui, è finu à chì entra, u direttore casting, riferendu à dumande urgente, abbandunò a stanza. Ùn avete caputu nunda in primu, ma sigulu m'hà amparatu u pistone è, aghjunghjendu à mè, mi offre un bevande, è dopu avè fattu un massaggio, aghju sminutu fora di l'abitazione, senza ricurdà senza timore. Sapete, sti audizzioni cummincianu a stessa manera è finisce cù - sessu. Forsi, si accunsenu, allura u rolu vi iò, ma scappau. Hè chjaru chì ùn aghju passatu per u casting. "

Steven Seagal
Leghje ancu

Harvey Weinstein hà ancu fattu un casting in a stanza

Dopu quessa, Julianne hà dettu à quale altra storia simili, chì l'era successu in u 1996, in ogni ghjornu, u principale participant era un altru famusu. Eccu i paroli chì richiamati Margulis chì episodi di a so vita:

"Setti anni dopu à a storia cun Segal, avè avutu un altru, assai simili. Harby Weinstein m'hà invitatu à pruvà a stanza di l'hotel. A storia cun ellu hè stata cum'è quella chì aghju avutu parechje anni prima. Harvey met me in u vestitore, è in a stanza stalla a tavola. Dopu quì, seguitu una pruposta per esse sessualità cun ellu, ma ùn era micca listessa, sùitu da l'abitazione di l'altru.

Finalmente, vogliu dì chì quelli chì pensanu chì in roli in Hollywood sò guadagnati solu per u talentu, sò assai mistaidate. L'autori autritriti chì anu u dirittu è u putere, divutu quì à u più. Questi sti cuntempii fiaschi cun accorhotelu accuminciaru a sorte, ma criditimi, ci sò assai più in a so vita.

Harvey Weinstein