Temperatura 39 in un zitellu - chì fà?

Tutti i genitori sò assai preoccupatu quandu u zitellu s'aprota à 39 ° C-39.5 ° C è spessu ùn sanu micca ciò chì facenu in una situazione tali, urighjassi chjamà una ambulanza o aspetta per una diminuzione utilizendu i metudi folk.

Pruvamu a dispel dubbî à a spesa di ciò chì facenu in questa situazione, ma dinò, a voce decisiva avà hè a parolla di u meditate di u distrittu chì osserva stu zitellu è sà ciò chì tocca à a so salute.

Cosa da fà in una temperatura alta?

A maiò spessu, a tampiratura di u zitellu ùn si ponu allora una sola volta - dura durmila 3-5 ghjorni o ancu più. Questu suggerisce chì u corpu hà scontru una infizzione è si sbuchja per contru l'ingannatu cù tutte e so putere. Se tenete una malatia longa, avete bisognu di passà un analisi per identifichi di i battìri, è duvete bisognu à dà l'antibiotici di u zitellu.

I paisani sò difficiuli di capiscenu chì, se u zitellu si senti satisfacente ancu à una temperatura alta, ùn deve esse micca stata tombata. Dopu tuttu, u so aspettu hè un tentativu autònimu di u corpu per trattà a malatia. Hè bisognu à dà l'uccasione d'amparà à fà u stessu è u zitellu in u futuru ùn hà micca bisognu di trattamentu longu. Dopu tuttu, ellu vippalla cù a malatia è evitari cumplicature.

Per quessa, quandu un zitellu hè una temperatura di 38.5-39.6 ° C per ancu parechji ghjorni, ùn avete bisognu di "trattà". Avete bisognu à dà a medicina per a tezza, digu in u nasu, ma sottu a temperatura sola quandu u zitellu hè veramente malatu è prima di dorme à a notte.

Per aiutà à u corpu di u corpu cù a malatia, avete bisognu di una bè è di più, hè megliu. Prima, cusì, e tossini (i prudutti di a descomposta di composti dannigghi) sò più vilicchiamenti evacuati da u corpu, è l'intrusciallu disminuià. Siconda, u ricustituzione di u liquidu hè assai necessariu per a cummattimentu di a desidratazione.

Comu edita, ogni guale naturale cù una temperatura di più di più cà a temperatura di u corpu hè adattatu. Pò esse un tè in tè nìuru negru, ma hè sempri megliu se u zitellu hà a camomile, lime, currant è altri prudutti chì, in più di saturazioni di caghjuli cù umidità, anu in a cumpusizioni di vitamini è sustanzi chì ponu reducià a temperatura.

In più di piacè, l'acqua di un bagnu spedinu hè cunsigliu, ma l'acqua devia esse caliu, micca caldu. Un mechjura di modu cusì naturalmente è permessa un pocu tempu per rinfurzà a temperatura da qualchì diploma, cum'è veramente è frettu cù l'acitu o l'alcool, chì facenu i zitelli più antichi d'6 anni.

In casu, però, a temperatura di 39.5 ° C dura per un zitellu senza sintomi u terzu ghjornu, perchè più probabbe venerà prestu è l'esperanza ùn valenu la pena, perchè ùn hè micca sempre prima di a tezza è di u nasu.

In certi casi, a causa di una alta temperatura senza sintomi pò esse dentitu. Questu hè facilitu di cumprenderà attendu à a cavità orali di u tarritoriu à l'età di dui anni, perchè in i zitelli più antichi, u dente di curretta ùn fate micca quella reazzione.

In casi rarità, una temperatura alta hè un indicatore di una altra malatìa inflamativa in u corpu chì ùn hè assuciatu à un friddu. A maiò spessu, un passiu sicuru hè dada da i riezzioni ( pyelonefritis ), è sia necessariu di realizà i teste per sapè a causa.

Chì ùn pò micca esse fattu à a temperatura alta?

Se u zitellu sèrviri di disordini neurològgii o u zitellu hè solu un annu d'annu, è a temperatura hè 39 ° C, è hè bisognu à fà scattura per avè micca à pruvucà incastenzi febrile o ancu firmendu à respira. Per i zitelli picculi, ogni inturnianza hè assai periculosa è, per quessa, in i primi signali di a malatia avete bisognu à urganizà à un mèdic distrettariu.

Per i figlioli di qualche età à una temperatura alta qualunqui procedimi termali - frencing, inhalation, calentamiento, u tipu di pierdi sò contr'à nictati. A nutrimentu in questu periodu agutu hè minimu è faciule, ma a maiò parte di i tempi chì i zitelli ùn mancianu micca à tutti, è questu hè normale, u principale hè chì u zitellu piglia assai liquidi.