Tiberal - analogi

Tiberal - l'agenti antimicrobbiali antiproizoviose, u principiu attivu chì hè ornidazole. Applià sta droga per e malatie di u sistema genitourinariu, trichomoniasis, amoebiasis, giardiasis , è in a prevenzione di infizzioni in operazione in ginecologia.

Tiberal - hè un antibioticu o micca?

I pacienti spessu preoccupete nantu à questa mena. Tiberal - un medio di antibacterial, efficace à contru à i microorganisimi cum'è:

Per quessa, cum'è qualsiasi altri droga di l'antibiotici, Tiberal deve esse tastata dopu a cunsultazione cù u duttore assistente è a ricerca nantu à a sensibilità à a sustanza attiva.

Tiberal o Ornidazole - chì hè megliu?

Comu cumu citatitu supra, l'ornidazole hè u sustegnu attivu di a droga Tiberale. Ma à a listessa ora hè una preparazione analogica in vendita. Hè, hè stata solu listessa indicazione per l'usu. Chì ci hè a differenza trà elli? A principal diferenza tra a droga hè solu in u prezzu è u fabricatore. U Tibber hè pruduciutu da l'avviani F. Hoffmann-La Roche. L'Ornidazole hè una droga russa. Cusì, pare chì Ornidazole hè un analogu di i Tiberali.

Certi esperti credi chì u Tiberal hè più sicuru è effettue, chì hè cunfermatu da un gran numaru d'studii clinichi.

Chì ellu pò rimpiazzà i Tiber?

Inoltre, ci sò parechje analogie più di Tiberal è Ornidazole:

Qualessu di i drogues per sceglie, pudete decide, dopu cunsiglià u vostru duttore.

Innota chì nimu di sti medicini ùn anu micca esse pigliatu in e seguenti:

  1. Quandu u gravidenza hè in 1 trimester. A droga hè prescribed in questa situazione solu per indicazione aguda di vita, se u benefiziu à a mamma supera e risicenzi potenziali à u fetu.
  2. Durante a lattazioni, siccomu l'ornidazole penetrà in u latte maternale. Se u numinamentu di Tiberal (ornidazole) hè necessariu, da quandu durante u tempu di piglià a droga, l'ommendu stà cura. È pudendu esse rinnuvatu solu 2 ghjorni dopu l'ultima dosi di a droga.
  3. In gravidanza malatie da u sistema nervatu cintrali, cum'è l'epilepsia.
  4. Dà insufficiency hepatic .
  5. À un livellu di sensibiliità à qualsiasi sustanzione chì faci parti di a droga.