Katy Perry viaghjà à Vietnam cù una missione caritateale

A famosa cantante di 31 anni Katy Perry oghje ritornu da Vietnam. 5 giorni fa ella andò per esempiu cun l'ambaataturi di avvucatu cù a missione di UNICEF. U cantante, chì hà travagliatu cù questa organizazione di u 2013, hà digià visitatu in parechji paesi chì l'assistenza di UNICEF hè necessariu.

Cathy parrava cun viddani

Durante u viaghju, Cathy hà realizatu un vastu giru di Vietnam. Hè statu murutu micca solu i posti, chì sò enormi in stu paese, ma ancu l'espunenti i poviri è più remoti. Hè a so casa di assai famiglia chì necessitanu aiutu. Doppu una di sti famìglie, Perry hà parlatu dopu à visità a so casa, è dopu distribuì l'aiutu umanitari è i medicini.

"Quandu vegia sta famiglia, fù scandalizatu. Hè solu una scuperta corsa. In questa casa abbitate una minta cù 4 zitelli. A so fede hà mortu, è ùn ci hè nimu in tuttu per aiutà. A famiglia ùn hè micca solu povira pobrea, ma dinò in una zona chì ùn hè micca un hospital o scola. Unu di i zitelli, u zitellu chì hè cinque anni, Lynch, hè stracatu. Hè bisogni aiutu à aiutà. Se ùn avemu micca arrivatu, teme chì a vita di questu zitellu prestu prestu. Lynch hè unu di i milioni di zitelli in Vietnam chì necessitanu assistisce urgente. In my opinion, questu hè issa u più impurtante chì ci vole à pensà "
- Katie hà dettu dopu à u travagliu fattu.

Inoltre, Perry hà visitatu una di e scole lucale, in quale parlava cù i zitelli è i so cumpagni. A la gran sorpresa di l'altri, quandu Katie hà vistu i zitelli, hà cuminciatu a cumportu cum'è una patevulezza, affirmendu ogni tipu di carritteri è pruvatu d'accusallu. Stu cumpurtamentu amuzzu assai i zitelli, chì dopu avè influiu bè a so cumunicazione.

Leghje ancu

Kathy ùn hè micca l'unica stella chì visitava i paesi di UNICEF

UNICEF hà sviluppatu a so attività in parechji paesi, è i celebriti anu diventannu sempri è più freti à unitu à i so ranchi. In u partitu ùn hè micca stata u novu Perry Orlando Bloom. Unu ghjornu hà visitatu a regione Donetsk in u Ucrania, induva parlà cù residenti lucali chì vinìanu sottu à u focu da i bandei rivolti. A maiò parte di tuttu fù cummossu di a storia di una picciuttedda chì stava più di 10 ghjorni in u sotano di a scola. In più di u Ucrania, u famosu attore hà visitatu com'è embajador di a bona chjamata cù a missione di UNICEF in Bosnie-Herzégovine, Nigeria, Macedonia è assai altri.