Taylor Swift à u Grammy 2016

L'artist Taylor Swift per a seconda volta aprecia un avvenimentu impurtante - a ceremonia di presentà i Grammys, u so presentazione. In u 2016, hà ricivutu 3 premia da sette categorii, in quale hè stata nominata.

Una strada alegre, carisma è propiu, malgrave a so età ghjovana, ricumincia a so cullizzioni di gramofoni d'oru annu. Mentre ella hà 10 di elli, ma questu hè solu u principiu.

Discorsu da Taylor Swift à u Grammy 2016

Taylor Swift hè unu di i diversi nominati per u Grammy à u 2016. Mentre facia u canzone "Fora di i Scorci", u cantante ùn hà micca scurdatu di a stampa. Oghje in una puttazza nìvira cumpresa cù un cutulatu prufunnu nantu à e so spalle, è spedite di sparkles, a zitella ùn guana micca solu l'audienza, ma dinò a comissione chì sceglie i premiere.

In l'intervalli attraversu l'ceremonia, Taylor Swift hà realizatu parechji volte in u palcuscenicu, cambià i so vistimenti sempre. A seconda volta, hà preferitu una fiorita viola purpura è un cima corta nìura. E so interpretazioni sò stati sustinuti da imaghjini dramatici è artisti, uttene sviluppà solu à u rolu.

Taylor Swift addivintà a prima donna a darà vultà in doppu a nomina "Àlbum di l'annu" (1989). Per a prima volta, diventa un premiatu in u 2008. Inoltre, a stella premiata un premiu per travaglià cù Kendrick Lamar , avè ricevutu un statuette per u "Best Music Clip" ("Bad Blood"). U terzu gramofonu hè stata premiatu per u "Best Vocal Pop Album" (1989).

Leghje ancu

Per a carpetta rossa, u cantante hà sceltu una figura più feminina. Ella cumprò u top sexy rougesu cù una fetta longa è chifa marina chì era neon crimson, cun un cutu da a fronte à a cintura. U colpu hè stata dicurata cù un collarè bonu, è u make-up era più naturali.