Palazzi di l'Etiupia

In Etiòpia, più di una docena di palazzi antichi d'interessu storicu. E famiglie Imperi vivi in ​​queste edifiziu à parechji volte. Avà u guvernu di Etiòpia hà decisu di restaurà issi palazzi è opere musei. Uni di quelli accadèghjenu i visitori.

Palazzo, Gondar

In Etiòpia, più di una docena di palazzi antichi d'interessu storicu. E famiglie Imperi vivi in ​​queste edifiziu à parechji volte. Avà u guvernu di Etiòpia hà decisu di restaurà issi palazzi è opere musei. Uni di quelli accadèghjenu i visitori.

Palazzo, Gondar

Fu fundata in u 17u seculu da u Imperu Fasilid cum'è una casa per l'imperatori di l'Etiupia. U so unicu architettu demoni una varietà di influenzi, ancu i stili nubbiani. In u 1979, l'edificu era inscribed on the UNESCO World Heritage List.

U cumplessu di l'edificazioni in Gondar includenu:

Palazzu di Menelik

Hè un palazzu in Addis Ababa in Etiopia. Per parechji anni hè stata a residenza di l'imperadori. U cumbre di palazzu cumprendi residenzi, saloni, capale, custruzzioni di serviziu. Oghje, quì hè a residenza di u Primu Ministru è a so òspite.

In u territoriu di u palazzu possi ancu vedere diverse cumuni :

  1. Taeka Herect. U santariu principal, un locu di reste per i re sò.
  2. Monasteru di Baeta Le Mariam. À a cima di u cupola hè una grande curona impériale. U tempiu serve com un mausoleo per l'imperatore Menelik II è a so mòglia Empressu Taitu.
  3. Seel Bet Kidane Meheret. Church of the Pact of Mercy.
  4. Debre Mengist. Tempiu di San Gabriel.

Palazzu Naziunali

In Etiòpia hè cunnisciutu com'è u Palazzu Jubileu. Hè stata fatta in u 1955 per celebrà u ghjubileu di l'Imperaturi Haile Selassie, è per qualchì tempu era a residenza di a famiglia reale.

Hè in queste tutte chì l'imperatore era scuppiatu in settembre 1974. U Palazzu Jubileu hè diventatu a residenza ufficiali di u presidente di a Republica Federativa d'Etiòpia, ma u tempu di u tempu u guvernu avarà da custruisce una nova residenza. U Palazzu Naziunale hè ancu un museu.

Palazzu di a Regina di Saba

E ruini di u palazzu legendariu fù scupertu in Axum . Dapoi anni, ha statu dibattitatu di quale hè a Reina Bibbia di Saba. Arcuni sturiori suggerinu chì i so pidziuli portanu à u Yemen. In ogni modu, a scuperta di l'archeologi tudischi anu rimbursatu a versione chì era d'Etiopia, è forsi, in questu paisolu, l'Arcu di u Pattu hè oculatu.

U bastimentu hè assai vechju, anche anticu. Hè struitu in u 10 seculu aC. L'autori di l'altare sò soccupate nantu à Sirius, è questu hè l'astu più brillanti, è parechji altre edizzioni antichi anu ancu i simboli di Sirius. Chistu ci causò ancu più interesse in u palazzu di a Regina di Saba .

U palazzu di u governatori

Hè situatu à u livante di u paese, in a cità di Harer . In questa casa campava Haile Selassie, l'ultimu imperatore d'Etiòpia, in questa data hè ancu u guvernatore.

U bastimentu hè assai beddu. Ci sò 2 piani, hè stata dicurata cù una veranda di legno, porticce inciso è finestali. I salotti sò carpetati, ma ùn ci hè micca moltu mobili.

Palazzu di l'Imperaturi Johannes IV

Situatu in a cità di Makela, induva cum'è Johannes IV era a capitale. U successu emperadoru hà trasfiriu a Addis Ababa. U palazzu fù riposatu è diventatu in un museu. Quì pudete vede cumezzii reale: robba, foto, mobili di e privati ​​è u tronu. Da u teatru di u casteddu hè una bella vista di u Makela.

U bastimentu si trova nantu à una cullina, è i turisti triscenu per piglià ritmi per memoria. U palazzu è custruitu di petra è decoratu cù torrenti cunghjelati, chì dà una vista majestule. I cunzignatori evidentemente focussé in Gonder.