Nocturia in donna

Quandu nocturia in donna, quandu a notte, viaghja à i bagnu più freti di quellu di u ghjornu. Cumu, a quantità di orignu excretu per a uva prumeghja di a diuresi diurnu. Nocturia provoca assai inconvientenza. A maiò parte di sta sintumu porta à una disturbazione di u sonnu. E à stu sensu, ci hè fatica crònica , mancanza di u sonnu, di depressioni è altri disordini.

Causes di nocturia

Nocturia hè un sintomu di parechje malatie. Sta situazione pò esse osservata cù e seguenti malatii:

  1. Cistite.
  2. Patologìa di i rina. Spécialmente spessu, sta cundizzioni hè tipica per a malatie da riney, accumpagnata da una violazione di a funzione di cuncentrazione.
  3. Sindrome di vaghjera iperatore .
  4. Diabetes mellitus.
  5. Autazione di diurite.
  6. Malatii di u sistema cardiovascular, chì sò accumpagnati da una violazione di u flussu di sangue.
  7. Fallu culore.

Ùn hè sempre nocturia in donna hè cunsideratu una manifestazioni di una cundizione patologicu. In questu casu, i causazioni di nocturia pò esse l'usu prima di vapeur d'un gran quantità di fluidu. Spicciamenti cuncetta u tè verde è u caffè. Questi bevi sò un uperu diureticu pronunsi. Allora un casu di prevalenza di l'episodi di vaghjime di urinazione di u ghjornu pò esse cunsideratu un statu nurmale.

A presenza di a nutturia hè determinata da l'analisi di l'urina in secca à Zimnitski. L'essenza di u metudu hè chì l'urina hè recullata in porci fora di u ghjornu. Dopu à quessa, nota a quantità di diuresi in notte è ghjornu. E dinò a determinazione di a densità di urina, cusì a valutazione di a funzione di cuncentrazione di i riti.

Metudi di trattamentu di nocturia

A scena principale in u trattamentu di a nocturia hè a lotta contru a malatia sottucattia chì causò stu simiculu. In regula u risultatu di a terapia depende di questu.

U trattatu di nicturie cù rimedii tradiziunali di dì alimentà più di frutte, frutti secchi, furmagliu, frutti è ligumi freschi. Questi prudutti sò un esempiu tonicu è migliurà i prucessi metabolichi.

Per u trattamentu di a nocturia in donne, hè impurtante di riduce a quantità di fluidu cunsumatu prima di andà in lu lettu. Hè ricivutu micca di manghjà almenu una ora prima di valla.