Conscienza in a psiculugia

Infatti, u cuncettu di a cuscenza in a psiculugia ùn hà micca una definizione clara è este termu hè adupratu in u vastu sensu di significati, ma ùn ci hè, però, a basa generale di a so intelligenza hè a zona mentale di a persona umana, accumentendu in ella tutte e vista di u sughjettu à u mondu esternu è ellu stessu, à u stessu tempu pussede a capacità di generà una reazione à stimuli vinuti da l'esternu.

Perchè soiu?

A Cuscenza è a so autoconcezia in a psiculugia sò spessu micca spartuti à tutti, è finu à quandu hà statu disputazione intensa entre a psicanalisi quantu cumu seguemu avemu a identificà cun l'altri mente è percive a nostra "I" solu da u restu di u mondu? Unu di noi, almenu una volta in a me vita, m'hà dumandatu a mo pregunta: "Perchè soiu - sò me, è micca un altru?". Quante parechji fragaghji in u mosaicu di l'Universu anu avutu cunghjuntà per fà una persunità cumplicata d'autocumma, pussedenu funziunalità uniche è innate? A data, ùn sò micca risposte à sti quistioni. Ma ci hè un pocu cumprinsioni di i travaglii di i miccanichi di sta misteriosa màquina cù rispettu à risposti di cumpurtamentu umanu.

A basa di tutte e pruprietà di a cuscenza à a psiculugia di ogni subjecte hè un fasciu di motivazione - l'aiutu. Hè condicionatu da l'attività di ricerca di l'indipendente, destinata à studià u mondu cun ellu, è i prucessi analitiche chì anu fattu in ogni nivellu di l'attività, cun l'aiutu di sviluppà approcji di corruzioni per sulluzzate i prublemi risultati in l'area cunventionallyu designatu spazio-time-circumstance.

Consciale o micca?

Hannu pussibbili memoria genetica, assai di questi decisioni una persona ùn porta micca solu conscientemente, basatu in a so vita di a vita prisenti, ma ancu in u nivellu subkonzirvatu, in a basa di u qualchese cunniscenze è idee nantu à u mondu di i so ancestri distanti. Per via di questu, a cuscenza è l'inconsciente in a psicoluggìa sò spessu cunsiderate cum'è dui parti di un solu. Avemu inconsciente, risposte à certi olemi, sintemu teme à qualchì ughjettu, preferiscenu un culore, ignurendu solu l'altri. Naturmente, tuttu questu hè chjaru ndividuali è spessu a basa di imprese emozionale di a zitiddina prima, ma un modu o un altru, ogni scelta chì femu in a nostra vita hè determinata da a psiculugia di u cuntenente è l'inconsciente.

Hè a lineu trà a cuscenza è u subconscious attentativi, a psiculugia prupone di definisce aspessu, ma sta zona hè micca vaga ch'ella hè casi impossible di travaglià direttamente cun unu senza toccu à l'altru. À a penetrazzioni in a subconsciousità u principiu tutale di l'ipnoterapia hè custruitu, nantu à a stessa basa, sò tutte e tecniche di meditazioni è di autocone sapiente. E quarchi, hè difficiule di stabilisce quale di questi duvuti di u nostru "I" hè dominante.

Sò parte di qualcosa più

A psiquica è a conscienza in a psiculugia umana sò ancu intezziunamenti ligati. Qualchidunu u nostru statu mentale hè cundutu per i prucessi chì avvishenu à u nivellu mentali superiore, unìscenu in tutte e parametri persunale è e caratteristiche di u subjecte, cuntrullendu i so reaccorsi di cumportamentu è a determinazione l'internu è l'esternu internu di l'individuu. A cuscenza umana pinzò claramente una linea di u stessu è u mondu à noi è di cumu cusì sìmulu di u puntuale psicologicu, u gradu di a nostra autoestimu è l'altitudine di a casella currisponde à certi criteri adoptenze in una sucità chì hè essenutu una matrice sola o un egregor per a cuscenza di tutti i so membri.