Yolanda Hadid hà cunfissatu chì vulia intricà suicidiu

U famusu 53 anni, anzianu mudellu Yolanda Hadid, madre di Bella è Gigi Hadid, parechji ghjorni fate un altru libru nantu à a so vita. Memoir, chjamatu Believe Me: My Battle with the Invisibility of Lyme Disease, hè stallatu nantu à stanzuni in a primula settembre, ma ora Yolanda hà attivamente travagliendu in a publicità.

Cover di u libru by Yolanda Hadid

Hadid vulia ammansà

A so storia di u libru di Yolanda hà iniziatu cù u fattu chì hà ricurdatu à i fanni di a malatia cù a so cummanda di i past five years. In u 2012, l'ex-mudellu era diagnosticatu da a malatia di Lyme è solu in 2017 i medichi puderanu tuccherà a rimissione. Eccu ciò chì Yolanda ricorda unu di l'episodi di a so vita, quandu in u 2014 u trattamentu passau à un mortu:

"Allora era vinutu à restu nantu à l'oceanu, è mentre tutti sò felice cù u viaghju, decisu d'andà per natà. M'arricordu, ora, chì aghju pigliatu e mo vestite è divuziunari ... Iu vulia scherzu in l'acqua cusì prufonda chì nimu anu vistu u mio paffiu. Tàze chjude d'i mio ochji è mischju in l'acqua di u mari di u mari. In questu momentu, vulia dà l'acqua per piglià à mè, è ùn mai hà nata. E solu l'imaghjini di e mo figliole è u figliolu, chì si sò in la mio capità, puderanu fretu ciò chì succede. Aghju cuminciatu à capisce chì aghju vissutu per elli ... ".
Yolanda Hadid cù i zitelli

Dopu à questu, Hadid hà scrittu cumu hà sappiutu di scunfighja a malatia. Eccu i paroli Yolanda hà dettu:

"Dopu à avè diagnosticatu da a malatia di Lyme, à i ghjorni, avete rializatu chì avete veramente apprezzà. Tuttu questu soldi, fama - hè nunda, cumparatu cù quandu "manghja" a malatia. L'ultimi cinque anni cambiatanu tutta a mo mia, è avà capitu di ciò chì deveru bisogna à apprizzà in a vita. Ùn sò micca soldi ùn puderà dà di felicità è di salute.
Yolanda Hadid
Leghje ancu

A malatia di Lyme cambiò a vita di Yolanda

In una di e so entrevista, Hadid ricorda u prucessu di trattamentu:

"U nostru 2012 ùn aghju micca mai più scurdà. Fù da quandu era stata diagnusticata da a malatia di Lyme. Aviu avutu una cundizione assai difficultu è dopu pocu mesi d'una lotta sfruttata, i medichi hà avè da inserisce un portu à a mo manu. Stu apparecchiu m'hà aiutatu un pocu per restaurà u mio corpu è facilità u dulore. Aviu avutu un portu di quasi 4 mesi è in l'aprili 2013 hè stata suprimita. Malgradu à migliurà ligerne, dopu à un certu tempu a cundizzioni hà deterioratu brustamenti. In u 2015, perdiu a capacità di scrive, leghje è vede a TV. Malgradu questu, i medichi cuntinuaru a cummattiri pi mia, è dopu à sei mesi avè avutu u prugressu in u mio trattamentu.