Mandrake

Ogni omu hà statu in situazioni chì, per ragiuni chjamati, causatu tremulu in tuttu u corpu, hà cuminciatu a sudari in i palmi di a manu è paria esce da a bocca. Qualchissia pò indicà questu quandu duverà di parlà davanti à un gran numaru di pirsuni, è per quarcunu, quand'ellu s'avvicinava chì ellu intesa à u prossimu momentu, impurtante per a so vita, un missaghju. Stu statu emutivu ùn hè chjamatu nunda, ma jitters.

Allora, mandragra hè un statu di tensione mentale di una persona. A causa di a so aspettu pò esse diverse preoccupies internas, ansietà. L'ictericia interna hè carattarizata da una quantità di manifestazioni: un bagnu in a gola, l'aumentu di sudarià, l'aspettu di sudatu nantu à a frunti, una vuci trembling, i ghjinochjati cumincianu a mossi, pò ancu pare avellu mareu, u corpu accumenza di reacori cù qualchì ritardimentu.

A volte, sapendu chì a situazione precedente pò causari un statu stressanti di u corpu, una persona hè capaci di preparà per questu. Cusì, tentativu per salvà di un statu nervudu spaventusu.

Cumu si liberatu di jitters?

Ancu u fattu chì a mandragra hè, prima di tuttu, u statu fisicu di l'organiziu, per influenzà, per pruvà sopra à l'acqua hè necessariu cù l'aiutu di a mente, per attitudini internu.

Semu devi esse nutatu chì solu per disperse di ellu, è di qualchì altru esogimentu, ùn ci hè micca sensu spéciale per qualcosa emozioni. Dopu tuttu, si avete a sperienza, allura significa chì hè necessariu di alcuna parte finu à a vostra psique è u vostru corpu. Avete bisognu d'avè bisognu chì avete bisognu di capiscenu micca manera di superà u prublema, ma cumu per minimizzà e so manifestazioni.

Comu caccià a cità?

  1. Dacia. Avete avutu una volta chì in i casi chì avete un spazi, timore, eccitazione, jitters, i vostri cambiamenti di respirazione. Addiventanu nanzu, freqüente, u core hè di saltà da u vostru pettu, è u vostru pulse aumenta.
  2. Prima di tuttu, avete da restaurisce a vostra respirazione, calà u corpu in questu modu. Concentrate nantu à cumu si respira. Kontrol inhalazione è exhalazione. Pigliate un respiru in profonda, aghjunghje a voce per un pezzu di seconde e spiegà lentamente. Dopu qualchì minutu, avete sentutu un statu pacficu.
  3. Surroundings. Distruisce a vostra mente. Cumincià à cunzidramentu tuttu ciò chì vi circundà a ghjente: persone, imaghjini nantu à i muri, a strada, etc. Pruvate di dumandà, cum'è un zitellu, simule dumande nantu à voi stessu ("perchè hè st'arbre?", "Sì stu bancu era un altru culore ..."). Avete bisognu à distractà è ùn importa micca quale dubbi dumannà u vostru core. Distract and relax.
  4. Cantannu. Sì hè difficiule di calmà, cumincià à cantà à quì sottu à u nostru nasu, ùn importa micca ciò chì, solu cantà.
  5. U più bruttu di ciò chì successu. Per rinfurzà a mandragra in u corpu, imagine in u vostru core u più gravi versione di ciò chì pò esse in questa situazione. Questu facenu pussibule per vede chì l'excitazione hè tutta u so limiti. Dopu questu, u sensu di vulnerabilità è malattimentu scaricarà.

Ogni vota, cuminciate à sentate un pochju spaventus, ricordate i metudi chì dùnanu una risposta per cacciate per sguassà i scherzosi. Fate qualchì volta pregunta:

  1. Chì ci hè a probabilidade chì i manifistazii chì vi vò occhiu?
  2. Qualessu hè quellu chì pò esse a peppu possibili fini di a situazione proposatu?
  3. Chì avete bisognu à fà per u risultatu per esse pusitivi?
  4. Pensate attentu à i vostri passi.
  5. Cuntenevi in ​​ogni casu, anchi inessential.

Allora, per ùn avè campatu ghjovigliu, pensate micca menu è micca micca intimurità cù i vostri pensi. Ricunnisciute chì avete a paura di qualcosa, accetta u statu è fate per a cumpensazione positiva di una situazione particulare.