Cumu libbirà di u scantu di morte?

U tema di a morte hè quella cosa, ddi paroli, i pinsamenti chì nimu di noi ùn vulete dì in alta voce. Tutti sò stati stati offrulati pinsamenti nantu à questu in un locu remotu, tentativu di dispelite l'ansietà di sta inevitabbilità. Hè diffesu di parlà di questi cusì, per quessa avemu bisognu à fà questu, perchè accettà l'inevitabilità di a morte hè l'unica manera di ridette di u scantu di morte.

U timore di morte hè a basa di tutti l'altri fobi

Cumincià cù quelli chì i psiculugini cunnosci, ma ùn cunnosci micca un passeraghju simplice. À u cori di tutte fobie attese i teme à a morte, hè quella chì pruvucà u sensu di panicu, insurmountable, injustita da circunstia lòggicamente circundante. Avete scuntatu di cavallu in un elevatori - perchè hai teme da ellu, sì timore per vola in un aeroplano - perchè avete scantu di crashing and dying.

Perchè avemu a paura di morte?

Per capisce per voi cumu per superà u timore di a morte, unu deve esse realizatu a causa di stu pancu basicu teme di morte. Forsi queste vi sarà surprisatu chì questu friddu ùn hè micca inherente in tutte e cose. In i tempi antichi, per esempiu (è, probabbilmente, in certi tribù alleati di a civilizazione), a morte era una parte di a vita, è perchè i pirsuni a perceive com un processu naturali. Ci era una parolla chì a morte hè una transizione à un novu nivellu di vita, un novu formatu, se vulete.

Oghje, cù l'iniziu di una era di agnostiche, u mondu ùn vole micca di crede in questu. Per via di u risultatu, pudemu corse da a vita verita (quellu chì hà tuttu cunnosci chì a morte hè una parte integra), è cercu salvamentu in un mondu virtuale induve tutti hà assai viti, chì si sparanu è passanu, duv'è duvemmine.

In fatti, avemu un pezzu di morte perchè ùn averemu micca sicuru ciò chì aspira dumane.

Cumu travagliu da u timore?

A aiuta per trattà cù u timore di A morte pò reflectà in un statu di reste. Tandu deve fà e fà i vostri porsi. Un esempio di grande è maraviglia di u populu, chì avianu una bella, admirable age , è a morte, pò favurèvule per attu. Leghjite è studià quantu utili per a sucetà chì pudete esse in età vechja, chì nova sensazioni pò appruntà.

In principiu, per ridivà di stu scantu, è ancu di tutti l'altri teme, pudete ricanusciarè cum'è per voi. Acepta chì ùn sò micca una bionda, ma una bruna (o vice versa), per accettà chì ùn erani micca nascuti l'eredi di un statu di multi-milionu di dolore, ma sò obligati di circà e ricerche di ricchezza, per accettà è di l'amuri cun l'intornu, è intesa. Allora ùn spuntà di fughje a vita è accettanu tuttu ciò chì voi destinate per sopravviventi.