John Lennon è Yoko Ono

John Lennon è Yoko Ono sò unu di i tandemi più romantichi di u seculu 20. L'unione ùn era micca semprici, ma era assai sensuale, sinceru è passioni.

Yoko Ono è John Lennon - storia d'amuri

John Lennon hè natu in u 1940 in Liverpool, è Yoko Ono nascìu ntô 1933 in Tokyo. U destinu reduatu quandu u ghjocu è u Yoko hà digià avà i matrimonii è i zitelli darrere di elli. Yoko Ono hà statu prima u cumpusitore Toshi Itiyanagi, ma spizzeramente se divorziau - questu rapportu purtò a zitella à una sperienza depressione è a psichiatria. Yoko Anthony Cox, chì diventò u so sicondu maritu, è da ellu nascita à a figliola di Kyoko in u 1963 rescuverà da stu locu desertu. Allora a coppia di Cynthia è John Lennon avia un figliolu, Julian.

John Lennon è Yoko Ono s'uniscenu per a prima volta in u spedore, chì era arrangiatu da l'artista avantguardista Yoko. U musicista era in prima scettica di u presentatu, ma quandu ellu hà parlatu à a chjesa, sintia un sensu di l'attrazioni à l'interlocutore. U Yoko di Coru ci hà martellatu ancu più freti. Dopu a riunione, hà scrittu à u so diurnu chì era questu omu chì puderia amà. A zitella mandò carte per u musicista, chjamatu è parlò di i so preoccupations. John Lennon li piacia à i monologue, ellu intesu è hà pigliatu à pensà chì Yoko hè una donna diferenta di ciò chì avia avutu prima. Ùn averia micca ubbiditu, ùn pruvate à impruntà, Lennon vulia seguità à Yoko Ono, chì avia 7 anni di età cchiù.

Amuri di John Lennon è Yoko Ono

Dopu quellu prestu realizatu chì ùn puderanu micca senza l'altri. John Lennon accadarà dopu chì, senza ella, sintia sola a mità di u tutale. A storia di John Lennon è Yoko Ono hè a storia di un maestru è un studiente, in i rolli tutti si fece ancu per ugualmente. U musicista è l'artista abbandunà e so famìglie è hà cuminciatu à cunvivà. Hè cunghjuntu chì à quellu momentu u gruppu di u Beatles disbandò è parechje culpè a moglia di John Lennon Yoko Ono per questu - i membri di u gruppu, per esempiu, crèdenu chì era sottu a influenza di l'amore di cori chì i preferenzi musicale di u capu nonfficial di u cullettivu cambiatu.

U paru hà registratu u so propiu recordu. Ma i so cuntenuti era difficiuli di cunparabbilità cù a musica, era chiudu, gemula, scuri. Sicondu Yoko è Ghjuvanni, u recordu hè stata registrada per a notte. U disignu di sta discoppu hè statu ancu cummurciatu da i cimini nuvelli di l'amatori.

Doppu questa vera pare avanguena a surprisa u publicu. Doppu a notte, si n'andonu in Amsterdam, dicenu li ghjochi chì era pronta per dà una "entrevista di cammellu". A maiò parte di quelli chì sapìanu di sta decisione decidenu chì l'astri steddi l'amuri publicamente, però anu truvatu Yoko è Ghjuvanni in una stanza d'altru stillatu di l'albergo in piamea cute parlendu di a pace.

I figlioli di John Lennon è Yoko Ono

In u 1973, u figliolu inghjennita speditu. A voce durò un annu è mezzo. Hè stata iniziata da Yoko, chì hà avutu bisogna chì ci era necessariu per elli per esse liberate, per pruvà l'incantu di i sentenzi rinnuvuti. Yoko sceltu Lennon cum'è cumpagna è affari di Mae Peng è i mandò à vive in Los Angeles. U musicista bevirava assai durante stu periodu di tempu, anu admessu chì hà amatu a so nova donna. Inoltre, sò spessu invocate cù Yoko. Dopu una longa siparazioni, si ritiru annantu à l'armata di l'altri, u figliolu di John Lennon è Yoko Ono hè vinutu annantu à u 35 anniversariu di u Beatle.

Leghje ancu

John Lennon è Yoko in u Giappone sò stati ripetitivi. E oghje a casa di nascita di l'artista, a donna di un famusu musicista, mantene a memoria di u grande Beatle. Yoko Ono dopu a morte di a so mòglia hà apartu un museu in u lobbyi di quale ci hè un telèfonu regular. In ocasioni chjamà - stu Yoko Ono dà l'oppurtunità di parlà cun ella à qualsiasi visitore à a mostra.