Tè fattu di foglie di farina: bè è dolce

Un vinu dilicatu chì hà un sapori gustu à pocu dulce hè apprezzatu da parechje persone, ma prima di inclùdinu in u menu, aprenu un pocu nantu à i vantaghji è i danni di u tè da lampa. Dopu tuttu, a salute hè a cosa più preziosa chì ogni persona hà, è hè necessariu di cura.

Hè u tè utile per u frambule?

I sperti chì l'avete pututu libbirà di assai malatiechi solu drentu di sta bè. Prima, cuntene una gran quantità di vitamina C , dunque hè un solu rimediu solu per i friddi è ARI. Hè ancu aiutu à diminuisce a temperature, perchè aiuta à sudu, è cresce a efficienza di u sistema immune chì hè necessariu per una recuperazione veloce è di ridivà i sintomi.

Siconda, hè cunsigliu per bevitare sta infuzione è di malatii di u sistema digestivu. Propizziunzi utile di u tè cun u foglie di ferita sò chì reducesu i sintomi di gastritis è enteritis, aumenta l'appetite è restaurate i processi di a digestioni di l'alimentu in u stomacu.

Tercero, hè cunsigliatu di vìviri u tè è di e donne cù i dolore menstruali è i prucessi inflamatorii. Ùnicu ùn crescenu l'immunità, chì pateghjanu infizzioni, ma ancu reduci u dulore durante a menstruazione, reduce a putte è cume. Aumèntaci u beneficu di u tè da u foglie di ciuffendu aghjunghjendu una cuchja di meli naturali à u bè, hè ricunnumandatu da fà quandu una persona voli di rimbarsà i sintomi d'un friddu.

E, finarmenti, una piccula beviera hè un magazinu di vitamini è nutrienti, per quessa è pò esse cunsumatu da quelli chì participanu intensamente in u sport, portanu un modu di stilacciu attivu o si sùffranu sopra a massa nervosa. A capacità per saturà u corpu cù vitamini è micronutrienti uttenii - ciò chì face u tè da u foglie di marco. Una sola raccunta di questu bevira aghjà à normalizà u sonnu, aumentanu u tonu generale di u corpu è reduci l'impattu negativu di l' stress è a fatigue crònica.

Cusi cun prudenza, duvite bè stu tè à e donne embarassada, seranu megliu cunsigliatu di cunsultà u duttore. Qualchidine parechje cuncettante avè avè cunsigliatu per aduprà una bè, bè, quarcunu seranu pruibuti. Ricurdate puru chì un vìdu pò causà una reazione allergique, perchè se a vìdinu per a prima volta, ùn biaraghju più di una tazza, prima cunvince chì ùn ci sarà nisuna cunsiquenzi negattivi è ùn averebbe micca allergià.