U rossu biancu hè un bonu

U granu di u risu cumpostu da trè cunchili: un granu biancu, quì sopra una casca di culore marronu è a più alta hè una cunghjunta chjara. Per ottene rossu marron (marrone), hè necessariu di eliminà solu l'intarsa ​​suprana. Scorci Otbranaya è dà stu arròciu un cortu marroni è un gustu piacevule spontaneu. Stu risu hè assai più caru ch'è u biancu ordinariu, ma u prezzu ghjustu hè justificatu da u enormu benefiziu di u rossu brùchju.

Beneficu è dannu di u rossu marronu

L'arrò brine cuntene assai filatura - 1.66 g Di compara, in u rossu biancu - 0.37 g. Di e vitamine di u gruppu B è E in u rossu marroni sò parechje più di più in biancu. U stissu scopu di i minerali. Magnesi, zincu, potassiu è fosforu sò circa trè volte più grande. In u rossu marronu, ùn ci hè nunda à gluten, chì pò causà reazzione allergique.

A causa di sta cumpusizioni chimica, u rossu purcinu hè un gran numaru di pruprietà utili. Diminule u colesterulu, in cuntrastu cù u rossu biancu, impedisce u ristrettu, normalizeghja l'attività di u tratttu digestivu, purifica u corpu di toxine. Ma questu ùn hè micca tutti quelli chì l'arrò brine hè bonu per. Hè pruteghja u corpu contra a gastritis, normalizeghja u equilibriu acqua, prumove a pressione sangu, migliurà a funzione di u ribellu è a circulazione, rinfurzanu u sistema nervuu, sguassà l'insomnia è faciule u capelli è u pilellu di culore assai megliu.

Comu cocilu arrò rinzu?

L'arrò solitu hè più strettu, per quessa ci hè più duru per cocchi. U pre-rossu deve esse lasciatu per affaccià in l'acqua fresca per a notte. Tandu devi cocculisce in l'acqua fredda. Dopu à 10 minuti, fassi fogghi nantu à u focu bellu rinse cù l'acqua fresca, è torna adurdu novu in acqua fridda è cocza durante oltre 15 minuti. Dopu à quessa, u risu vole à esse sguassatu di u focu è impannillu in una manta, da vene à a preparazione. U cuntenutu caluricu di u rossu marron hè 111 kcal in 100 grammi di pruduttu.