Belvedere Manor


L'Excursione à Belvedere Manor hè unu di i più passiunanti in l'isula. Questu mumentu hè un tipu di museu, ricunnisciutu di i tempi tristi di u sistema esclava in a Giamaica è cum'è si portanu i turisti à l'atmosfera di i 30. XX sèculu. Eccu, surprisingly, l'armunia naturali, u silenziu, a pace è a situazione difficiliata di u travagliu eslavante dura sò cumminati. U tour hè sicuru per piace à tutti quelli chì interessen in fatti stòrici, à u modu di vita è di cultura di u populu di Giamaica .

Situazione:

A pruprietà Belvedere si trova vicinu à unu di i centri più grandi di a Jamaica - Montego Bay , è coppula una zona di 100 ettari.

Storia di u duminiu

U patrimoniu Belvedere hè statu edificatu à u principiu di u XIX seculu. Dopu à i primi ghjorni hà sviluppatu rapidamenti, da cunsiderazione chì hè prestu prestu a più grande piantazione di u cane di zuccaru in l'isula. In tuttu, in u 1831, durante a Revolt di Natale, a famiglia fù chjachjata da i servitori chì si opponi l'abolizioni di l'esclavità.

Oghje, l'ambienti di u primu terzu di u XX sèculu, quandu u travagliu slave ùn hè micca statu abuliu, hè cunservatu quì. Rovine di alcuni alcune alcune firmatu i nostri ghjorni.

Chì cosi interessanti pò vedà in u patrimoniu Belvedere?

Un museu apertu, unicu è veramenti tamanti, hè ambule sottu à u nome Belvedere Manor. U primu ciò chì vi cura à quandu avete quì hè l'arburettu unicu di banane è agrumi, pani coconutti è varii arburi esotico. Tuttu sta bellezza circundava u Belvedere è crea una maraviglia cù a natura. Assicuratevi di venite à piacè a pace è a tranquillità di sta zona storica.

In u territoriu di i turisti anu bisognu à prisentà una presa di tres centu metre custruitu da e mani di i servitori, è, sicuru, i famosi piantagioni di u cane di zuccherinu. Inoltre, pudete vede i ruvelli di certi strutture prisirvate, per esempiu, a Granni Caccia, duvere riformulavanu a situazione, casi di i servitori è i jardini cù l'aranci fragari. A scursione cuntene per andà in i restumi di a fàvula di zuccheru, induve puderete fighjate u prucessu di esprimintà da i ghjorni. Allora vi sarete spiegate parechji sughjetti da a vita di i slaveholders è i so servitori in i seculi 18 è 19 è l'attori lucali attruvaranu davanti à l'imaghjini di un ferru, un guariscenza, un furasteru, è ti diceranu di e tradizione è i costi di quelli tempi. Per vede tutte sse cù u mo ochju sò assai divertenti.

Oghje, nantu à i piantaggi di zuccheru di u patronu Belvedere, cultivate u fruttu tropicale diliziu. Pudete pruvà, dopu à andà in un tour, per rilassate in Trash House Restaurant and Bar è cene in una atmosfera calmante è cun l'accumpagnamentu di melodies incendiarii da i musiciani di Jamaica.

Avemu dinò l'oppurtunità di visità l'unica Royal Palm Reserve, chì cumporta un territoriu di 150 ettari è si prumessa chì quasi 300 spezie d'animali viranu in u so territoriu è 140 varietà di e cose. Inoltre, pudete cammaranu in u duminiu è vede u valdu di u fiumu è una bella cascata. Tuttu chistu nun è assai luntanu di u Belvedere estate, perchè pudete facilmente incù parechji viaghji in Giamaica , spiciarmenti se vene nantu à un carpatu allugatu.

Cumu ghjunghje?

A visitare u patrimoniu di Belvedere, testa versu Montego Bay per cumincià. Ùn sò micca diretti diretta da Russia à Giamaica, perchè avete bisognu à vola cù trasferimenti. U modu più còmicu per arrivà à Montego Bay Airport (unu di l'internaziunali internaziunali di Giamaica ) hè un volu d'un allibbu, in norma in Francoforte, menu spessu in Londra. Dopu, per esse direttamente à u duminiu, avete bisognu di lavurà un caru o piglià un taxi. U percorsu dura uns 20 minuti.