Piroplasmoxi in cani: trattamentu

A piroplasmosi hè a malatie di stagione cumuni di i cani. I cani sò un accortadoru intermediate, in u corpu di quale l'omi è multipliche. A maiò spessu, l'arburatu hè attaccatu à un situ cù a pilata fina: u collu, l'ore, u torax. A maiò spessu a malatie si fa sentenu sente volte à annu, in i tempuli di primavera è di vaghjimu.

Sfortunatamente, ùn ci hè micca vacuna per sta maladie. Per a prevenzione, trattà i capelli di u cane cù sprays spontani, è cullandi da pulgi. Assicuratevi di mette in u collu di u cane anti-bloccuni, ci scurii è ticks.

Piroplasmosi di l'animali

A malatia pò esse in forma latente, crònica o aguda. U trattamentu di piroplasmosi in cani ùn dipende micca solu nantu à a gravità di a malatia, ma ancu in a manera chì l'animali hè infatuatu. Se trova i sintomi sintomi, a tick anca infettata l'animali cù piroplasmosi:

U piriodu di incubazioni di piroplasmosi

L'intervalu di u tempu da u mumentu chì i parassiti intrinu in u sangue di l'animali è davanti à a manifestazione di a malatia hè chjamata u periodu d'incubazioni di piroplasmosi. Sta u stadiu di a malatia pò passesi diversi modi. Hè dipende à l'età di l'animali, u so statu di salute generale, di diagnostice puntuale. Sì l'animali hè ghjovanu, ferma più veloce, è a maladie hè più difesa, perchè l'immunità di u cane ùn hè micca forti bè.

U piriodu di incubazioni di piroplasmosi pò piglià un pocu tempu se u ghjacaru è malatu novu o l'òspite viulinu cù una droga special.

Piroplasmoxi in cani: trattamentu è cursu di a malatia

Se u cane ferma è forte immunità, a malatìa cresce in una forma crunna. Prima, u cane perdi un pocu appetite è si facia lent, pò esse una frebba. Ma in quarchi settimani l'animali hè nantu à a pusizione. I più periculosi per l'animali sò cumplicature dopu a malatia:

Quandu u ghjacaru hà una tick è sintomi di a malatia, u duttore pò prescriva un teste per piroplasmosi. Teste laboratorii di prucessi di urina è sangue di l'animali. Hè pussibule chì l'animali hè stata tolta da un arburatu o un tick hè cascatu nantu à u so propiu. Se ci sò sintomi di a malatia, assicuratevi di piglià prucessi per a piroplasmosi, ancu s'ellu ùn hè micca truvatu l'arburatu. Se a malatia ùn hè micca trattata, u 98% di i casi serà fatale. Per u trattamentu, i seguenti praticali per a piroplasmosi sò usati: berenide, azedin, imidosan, veriben. Sti prublemi sò assai tossichi, certamenti guardà l'animali da i parasites, ma sò deve esse prescrittu solu cù a so fiducia in u diagnosticu.

In più di droghe particulari, u duttore prescriva a terapia generale. Questa terapia hè diretta à migliurà a cundizione generale di l'animali è minimizzeghja u danni da droga tossica. Intraviu solu suluzioni per mantene vitamini, diversi mediate cardiac. In certi casi, una transfuzione di sangue o cunfitturi pò esse dumandata. Duranti u mesi, hè necessariu di piglià prucessi di cuntrollu.