Attraversu cità di Belize

Belice City hè famosa per a so storia è i attrazioni architettonique attrae i turisti quì. Per esempiu, u Ponte di Ponte Vecchio , chì cunghjuntenu i spazii sittintriunali è sittintriunali, o pitturine pitturante, custruitu da casi pochi di casi, quasi nant'à e pareti chì u mari splashes. Attenzione ci hè meritatu a Casa di Governanza è a Marina Terminal . Un locu interessante hè u Parque Verde di Batfield , à quale u mercatu vicinu hè vicinu. In u museu di Belice, pudete vede una cullizzioni stunning di civilizazioni Mayi. A lista di posti è obxetti incantevuli hè abbastanza grande, tuttu hè interessanti quì literale.

Attraversi naturali

  1. Batfield Park . Stu parcu, chì oghje hè un postu per caminari, havi una longa storia. Da u seculu XVII, i citadini aghjunghje cumu per riunioni pulitichi, i cumercii cù i figuri pulitichi sò tenuti Ma più visitanti si troppu bellu caminari. Inoltre, quì vicinu à a spiaggia sò i cummircianti chì vendi frutta, postres, tacchi. Ci hè parechje bancu in spiaggia in un locu cusì chì ponu restà. U manifistazioni di massa, celebrazioni, cuncerti sò cuntenuti in u Natale.
  2. Belize Reef . L'arcu di barrera di Belice hè situatu in l'oceanu Atlanticu. Hè u sicondu più impurtanti nantu à u pianeta. A so parti principali hè situata in l'urìbiti territoriali di Belice. Duranti l'uraganu di u 1998, l'arreciatu hà gravemente danni, ma hè statu pianu pianu novu. Milli di diversi è i turisti ordulari ci anu da vede a vita di l'arrecife oceano. A ricerca di u sfalu hè pussibule durante l'annu, postu chì a temperatura di l'acqua hè sempre 23-28 gradi. In a zona di u costume sò assai riserve è sferi prutetti.

Architettura è musei

  1. A Cattidrali di San Giuvanni . A cattidrali fù custruitu in l'iniziu 1800. Prima era a chjesa di San Giovanni, ma doppu a fundazione di a Diocese di Belice, fù datu l'estatutu di una catedrale. Hè a chjesa anglicana più antica, non solu in Belize, ma in Centru America. Quattru messaggi di i Mosquito Kings sò stati in a ghjesgia. A catedrale si trova à a intersezzione di Regent and Albert. A chiesa hè stata fatta da i servitori di u brique chì era purtatu da l'Europa nantu à i navi induve hè servitu cum'è un ballastu. A custruzzioni durò da 1812 à u 1820 anni. Dintru a cattidrali hè bellissima cù una dicurazioni. Hè adornatu cù finestri viticole intricate, banche di mahane, assai altri artighjani highlights è, sicuru, un urganu anticu. U territoriu di u tempiu hè u più anticu di u campu cimiteru di Yarborough.
  2. U faro di Baron Bliss . Un faro estenu apertu in u 1885. Una struttura bianca è russa 16 metri d'altru numinò u benefactoriu di Belice, Baron Bliss. Ùn era micca in Belice, ma era impressuatu da l'ospitalità di stu paese. U Barone era un viaghjatore è un pescatore. Sicondu a so vulintà, era di essiri siputtu vicinu à u mari vicinu à u faro. In memoria di u Barone, un faro hè statu fattu in Belice City, chì hè questu ora di i simboli di Belice. Hè riffiguatu in editi alcoolichi, cups, souvenirs, utilizzati per publicità. Di sicuru, hè adupratu per u so destinazione: per regule di navigazione di nave è di barca.
  3. Puffile regulare . U ponte fruste in Belize hè famosu per esse l'unicu leverti in u mondu cun un manuveddu mancu. Hè struitu in u 1923. Duoppu un ghjornu, quattru langue aperte manualmente per saltà barche. U ponte cuntattenu i parti di u nord è di u Sud di Belice, hè ghjucatu nantu à u Rete Oulover. Parechji volte in a so storia duranti l'uragani cumu u Ponte Hatti è u Mitch hè stata danada. A principiu di u XXI sèculu, i rigioni principali si sò stati fatti, è ancu hà pensatu chì era l'automatizà l'impurtanza, ma i lucali ùn volenu micca perde una di e so postu.
  4. Museo Nazionale di Belice . In u costu di u Mari Caribe in u 1857 fù custruitu una cria reale. Hè in questu edifiziu oghje chì u Museo Nazionale di Belice hè situatu. Comu parechji autri edifici, era ancu custruitu di ladri inglese, chì vinìanu quì com'è u ballastru di navi. In ogni cantonu di a prigiò era statu un signu cù u nome di u prigiuneru. L'entrata principale di u museu si serve cum'è un corridor in quale l'esercizioni publichi anu fattu. U museu in questu edifiziu si trova in u 1998, hè stata riparata è u 7 di frivaru 2002 u museu Naziunali di Belice fù apertu. Quì sò artifacti di l'era Maya, exhibe una riflessa di a storia di a culunia è a vita di parechji gruppi etnique chì vanu in Belice. In u museu pudete vedere opere d'arti di l'indi Maya, collezzione di muniti è stampelli, unichi unichi. Una scursioni per a cella di prumuzione reali si svolge. U museu also furnisce i so situ per esse exhibitu temporale.