Unghie quadru

In cunnessione cù u crescente constantu di a rata di vita, hè necessariu di preferitu à e cose più pratiche. Perchè oghje più è più famosa sò u quatru quadru, chì ùn viranu micca averebbiunnate in a vita di l'annu. In questu casu, sta forma ferma bona nantu à unghji da ogni largu.

Cumu fà una forma cuadra ungue?

Pudete piglià l'aiutu di un spécialiste visitendu u salonu di bellezza. In ogni casu, serà impurtante per amparà cumu fà una manicura di stà, cumu pò esse di correzione regulare almenu una volta di trè o quattru ghjorni. Fighjà cunsiderà cumu per unglienu i unghji di una forma di quadru:

  1. In a prima volta di a manicura hè necessariu di rinfurzà u vernice è di degrease à a superficia.
  2. Pudete tagliatu u platu di u unghje. Utilizare totulò di accesorii di maniculi . Per fà questu, aduprate un tesegulu di ucedu o pinzelle privati, chì permettenu di cutà e unghie per una linea uniforme, senza l'omi. Pudete ancu aduprà pinzeri per u cuteddu unghji. L'utru hè una superficia larghezza di travagliu, chì vene di ottene u tulu necessariu in un mo moviment.
  3. Prima di fà unghji quadri, bisognu à dà a basa di u unghje una forma rectangular, indican i cantoni.
  4. Adupratu, u furmagliu unilatu hè tratatu. Hè bisogna à esse stretchamenti perpendiculare à a linea chì passa per mezu à u centru di u unghjettu. Per fà sicura chì a punta di u unghje hè ancu, un schedariu di unnessu u altru ogghjettu chjaru hè attaccatu à questu. In questu casu, i cantoni sò stati situati in u listessu pianu. L'ughjettu di ugliu debite tratatu solu in unichi in secchi per impedisce a so delamine.
  5. Per fà a vanda pocu di u unghje, hè struitu in i canteri. Per dà un spicchiale à i unghji, sò illustrati cun un schedariu uncialu.
  6. À a fine di u prucedimentu, e mani sò lavati, purificati di u polu, lubricati cù una crema nutritiva, e unghji sò dipinti cù lace.

Quale hè una ghjustizia di u quadru?

Ci si deve esse cumpresi chì sta forma fa cumprà i dete òttlicamente più duru, per quessa, da questa versione, i pussibuli di i dèttesi curtichi è chjudiadi deve esse descarta. In questu casu, preferenza si deve esse datu in ungue di una forma redondeada.

Ùn hè micca cunsigliatu per aduprà una forma cuadra in chjavi di unghji longu, perchè i dete pareanu micca antinaturalmenti longu.

Hè impurtante per sapè cumu dà e bracciante unghie una forma di quadru. I so rotonda sò cunsigliatu per rinfurzà. Questu averebbe micca per e frattura è per aiutà à prevene à aghjalesi à l'uggetti