La Perla J'Aime

L'aranura di a secunna pelle, delicate, seduzente, profundo è misteriosu - quessi epiteti si meritanu l'perfume di donna italiana Perla J'aime . Creatu in u 2007, i spiriti truvaru i so fanelli chì sò fideli à ellu in quellu ghjornu. L'autore di sta fragranza hè Françoise Caro. Hà criatu specificamente per a nova reta italiana di lingerie di a Casa di Moda La Perla . Perfume riferisce à a cumpusizioni fiuritu-chypre. Ci hè un pezzu di note e note of pepper. L'aranciu hè specialtamentu bonu in a stagione fredda. A Perla pò esse usata in u ghjornu di ghjornu è per a sera fora.

Fatal passion, u sapori di flirting - cusì ponu chjamà u perfume di donna Italiana Perla J'aime. Un arriciu bouqueti dolci è amare hè invicitu magicu è flirting. E donne sicondu chì vulete enfatizà u so misteru, a sexualità, sicuramenti apprizziarà stu perfume. Soni cusì invitadore è liggeru ligne. In parechje imagine femminile, diventerà diversu. Li picciotti canti cun ellu si sentenu più attrattivi, cun più di cunfidenza in a so bellezza. Un romanticismu suave è a feminità si vedenu in questu perfume da più maturità donna. Descrizzione di u perfume di donna La Perla J aime:

Perfume decorazione La Perla J`aime

Ùn pudete micca ignorà u perfect design di l'aranciu. Un buttore di vetro transparente s'assumiglia à un vasu di cristalu per u nettaru divinu. Un capu di vetro massivu s'assumiglia cristaline è si prisenta bella è caru.

Perfume La Perla J'aime pò esse un rigalu eccezziunale per a donna di parechji età è gustos. Ogni rapprisintativu di u fieru sessu certamenti truvà in stu perfume qualcosa di a so propiu chì li farà specialu, ancu più attrattivi, seduzente è feminine.