Ceppu multitanu à u pianu di uvitatu cù i so propriu mani

Perchè sò dui o tri chè sò diventatu assai populari? Tuttu hè assai sèmpricu: per salotti di grandu testamentu - questu hè un bonu modu per acquistà retroilluminazione complicata, per alcuni a prufundità di u disignu di l'abitazione, è per fà i accenti chì avete bisognu. Hè assai probabili chì pensate chì installà un ceppu multitemi da u cartuliu di ghjuvatu cù i vostri mani sò una misura difficili. In fatti, u prucessu malatisfattu, ma hè abbastanza fattiva.

Plâtre de plancheuse de gypsum de ceppu multiplicate cù i so propriu mani

Dunque, avemu digià un tufone simplice sèmpriche, ora avemu turnatu i nostri propri mani in un ceppu suspenditu multiplu.

  1. Prima, nantu à carta, marchemu tutte l'attuali prospective. Dopu fattu quessa, calculate e dimensioni di u futuru disignu.
  2. Avà direttamentu in u tettu, marcate a pusizione di u bastimentu per muntagna a seconda parte.
  3. Emprumisimu a stallazione di ceilings multi-nivellu da u plasteru cù i nostri mani sicondu à a pusizione predica. In u nostru casu, queste sò pignotti di a seccione reticulata è rectangula.
  4. In u muru, avemu u raghju à u liveddu necessariu, cusì nant'à u largu di a casella. A la larga guida avemu u viscuvulu. Fatecimu sicura chì a so vaddi inferma hè à u livellu di u vedere di u muru.
  5. In parte di a visor aghjunghje a guida.
  6. Perchè avemu assuciatu un torcu di nivuni à u pianu di guasi cù i nostri propri mani per ottene una sviluppa luminu complexa, in questa stage ci travaglià nantu à catturà i cattulà è muntendu a basa di luminaires.
  7. Avemu avemu misurata a cinta, finu à u duminiu per l'impositu di a cinta LED accugerà.
  8. Hè u tempu di fà un guaranna di ceppu multiplu incù i vostri mani.
  9. Fiancà, fate un fogghiu di plywood, à quale aghjustemu à a retroleia LED.
  10. Per illuminazione hà da cutà i posti per a stallazione.
  11. À a riva di a visor, fate a testa sottu à a cinta.
  12. Pudete fà a pelle finali di un tettu di nivellu, muntatu da sè stessu.
  13. À u primu tèmpiu, tagghja u postu sottu u candulariu.
  14. Ci ponu esse solu per caminariassi in u puttu à e costi, di cavallu lampati. È per unglje a borda decorativa di lignu.

I travagliu nantu à u soffiu pianu multiplano cù i so mani sò cumpresa.