L'incantu u soldi?

A felicità ùn hè micca in soldi, ma senza elli in u nostru tiempi hè pocu difficili. Hè per quà parechje persone tende à utilizà l'amore magia per i soldi. Ricurdativi: a magia ùn hè micca u ghjocu di u zitellu, ma una accerta seria, è a intervenzione inept pò sponde sola a situazione. Traite i rituali riguardamenti, è dunque riceve risultati pusitivi.

Cumu a magia d'attrazione di u travagliu di soldi?

Pigliate chì a magia di l'attrazione di soldi ùn ùn dà u soldi, ma l'oppurtunità di guadagnà in un modu più faciule è più còmicu. Dopu a cumplegnu u rituali, ùn pò micca sentu senza risplendamenti, avete bisognu di attu, circà novi è novi canali per a ricivutu di soldi. Solu in questu casu, u rituu prupone l'effettu. Sì ùn avete micca pronta à agisce è cresce chì a cialiscia duverà nantu à voi, ùn pudete micca perdi u tempu di magia, perchè un tali resulte hè unattainable.

Magia pratica: quantu d'atraisce i soldi?

A quistione di cume bewitch money pò esse risoltu in modu diffirenti, è vi cunsiderà i più populari è efficace di elli.

  1. A ritruvemu di mala furtuna . Se tenete un babbu, site definitu à definite. Questu hè faciule, u principale hè stese à a luna mensa è u clima chjaru. U membru più chjucu di a famiglia di furnisce i scambii di dinari per u mondu, è l'anzianu deve avè da guidà, ghjùnsenu à l'intrepondenza, ellu andà è dice: "Quì u cavaddu è u pede passa, i soldi hè stata rimena è pigliata cun elli. Pigliate u tributu è a nostra (lista i vostri problemi) cun elle. Amen " . Repetite a trama trè volte, è quandu avete scrivutu i vostri problemi, avete bisognu à fà in u listessu ordine.
  2. Magia in luna piena per soldi . Dopu chì avete scumputu a mala furtuna, pudete piglià a magia di soldi in a nova luna. Fate d'una munita d'antica o d'argentu un ring - se ùn pudete micca sè, dumandà una altra persona, ma ùn dì micca per quessa. Allora andavanu bisognu à pruvà cù a matrimonii di qualcosa in a chjesa è cumprà duie candele. Intrì u tempiu è ponu stà nantu à i ghjente cù una candela chjara. Quandu a festa di a matrimoniu principia, rivalle 12 volte (u testu avesti averèssiri di cori): "A mo mamma era natu, raffinata cù l'acqua sante in una fontana, a chjesa hè battizata, tutti i so peccati liberati. U servitore di Diu hè coronu cù soldi big silver and gold. Rignità senza lettu, prufittu nemeryannoy. Cù a ricchezza hè ingaghjata, cù i soldi di un casale. Avà, per sempre, per sempre. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen " . Dopu qualchì repetizione, croce. Aspettate chì i ghjovani coppiu per scambià i aneddu, in questu mumentu putate annantu à l'annunziu da a munita, ritendu trè volte e parole: "Quandu a ricchezza hè fidanzata, cù i soldi da a casale. Avà, per sempre, per sempre. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen " . Quandu u ritornu à casa, chjama a siconda vela, falla chjappà à u mità, oculta u tocbu è ùn a più di tirà fora.

Questa hè una magia di soldi forte, è dopu u successu hè garantitu per voi.