Carattere di una persona per signatura

Euripidi appartene à a frasa "Dime chì u vostru cumpagnu è è ti dicu chì voi", ma i prufissiunali è ancu dilettanti di grafuloghi sò capaci di dì à a persona per u so mondu internu, i qualità principali, u caratteru solu da a firma di una persona.

Definizione di u caratteru di una persona per una signatura: reguli basi

  1. Longitudine è grandezza . Una scrittura scritta hè caratteristica di una persona cù u pensamentu glubale. In u casu duvene i carte ticchinu l'una di l'autore in a fugliale, questu hè un locu specificu. Un signu longu hè un signu chì i pirsuni sò carattarizati da un analisi detallatu di ogni difficultatura chì sviluppa. L'unu chì hà una bella firma hè capitu di tuttu un momentu.
  2. U tagliu di e lettie . Identificà u caratteru di a persona per a signatura aiutà a capitale. Cusì, se hè casi duie volte à altri l'altri niveli di livellu più inferior, sapete chì una persona hè cunfidosa è ambiziosa, e cumpetenze organizzativa ùn sò micca stranguli. Quandu u titulu hè chjuchjaru, a pirsunalità ùn hè micca solu cunfidenza propria è l'opzione di l'autoestima ùn hè micca sclusa. Sì i carte dopu u tìtulu sò riunite è scritte cù a stessa forza di prissioni annantu à u papetu, in seguita, questa persona hè di qualità è adatta mentale, pronta per travaglià parechje persone in una stensa atmosfera. Sta caracteristica hè ancu supplementata da u fattu chì una tale persona si distingue cù u pensamentu loogicu. Sì tutti l'elementi di a signatura consistanu di parechji zigzagghi, u so patrone hè difficiuli di trattà cun situazzioni stressanti.
  3. A distanza trà i carti . Carte à una distanza da l'altri - un omu generu. A più ecunomica, a più persunale, i più densi sò e lettere sò à l'altri. Letti picculi parlanu di sbiguttiti.
  4. Sottisentennu . Se a firma hè attraversata, a ghjente ùn hè micca sicura d'ellu stessu. Sottente da quì hè u scopu di ottene a pazità di mente. Sottisentendu da sottu hè toccu, stima propria.